luni, 29 noiembrie 2010

Stenograme Prim-procurorul sef din Sannicolau(2)

Zamfirescu: Mergem să mâncăm ceva ?
Trandafirescu: Ăă ....
Zamfirescu: Cum îi la mare, în Turcia ?
Trandafirescu: Cum ? A!
Zamfirescu: Nebunie!
Trandafirescu: Păi, da! Hai să. Să nu se supere
Zamfirescu: Nu
Trandafirescu: Na, ştiţi cum e!
Zamfirescu: Eu de ce am spus că eu vreau ... acum eu am amânat ca să mă întâlnesc cu Carmen (Carmen Rusmir, managerul Zoppas n.r.)
Trandafirescu: Da
Zamfirescu: Ei tot or venit la mine că „Domnule, că" Deci bănuiala care este!? Că ... noi avem acuma nişte investigaţii făcute acolo, da ?
Trandafirescu: Da, da, da!
Zamfirescu: Că se scoate din greu şi s-a scos şi pe vremea lui ... înainte şi ăştia zic că ..
Trandafirescu: Păi bun, da moalitatea ..
Zamfirescu: Şi ăştia zic să au preluat şi actualii
Trandafirescu: Nu. Ai mei vă spun exact că nu!
Zamfirescu: Da ? Acuma ăsta, Doran, rămâne între noi, da ? Decă, ăsta ....
Trandafirescu: Da, da
Zamfirescu: I-a băgat la ăsta, lui Carmen, că nu-i de încredere băiatul, omul. Cum îl cheamă ? Şefu ...
Trandafirescu: Cristi ?
Zamfirescu: Da, şeful de dispozitiv
Trandafirescu: Deci eu pe ăla îl am din nouăzeci şi opt
Zamfirescu: Acuma avem nişte lucruri în derulare într-un dosar
Trandafirescu: Îhî
Zamfirescu: Tehnnic şi operativ
Trandafirescu: Da, da, da, da
Zamfirescu: Că îs vreo câţiva şi din Arad, e unu care se ocupă cu trafic de ţigări şi care vând bunuri din astea ...
Trandafirescu: Îhî
Zamfirescu: D-astea cu .... Nu ştiu ce!
Trandafirescu: Am înţeles! Am înţeles! Da, da, da! Cred că-s scumpe!
Zamfirescu: Sunt scumpe! Eu sper să nu dracu. Să nu pice vreunu de la pază
Trandafirescu: Nu ştiu ... şi dacă pică ...
Zamfirescu: Da ce s epoate face ? Mutaţi !?
Trandafirescu: Nu, nu, nu. Deci, nu, haideţi să ne înţelegem. Dacă al meu e implicat ...
Zamfirescu: Eu ce i-am spus lu' ăsta ? Că ea ce zice ? „Bă, vă ocupaţi voi, eu ce te rog"
Trandafirescu: Da
Zamfirescu: Dă-mi un pic de ...
Trandafirescu: Deci haideţi să ne înţelegem! Dacă se dovedeşte implicarea unui agent al meu. Deci, îi rupem
Zamfirescu: Aşa a spus şi asta
Trandafirescu: Pentru că altfel ... Nu, nu, nu
Zamfirescu: Da, corect! Eu care este ? Pentru că eu vreau protejarea acestui contract. De aia i-am şi spus lui Carmen „Bă, care îi, eu vorbesc şi îi rupem gâtul. L-am terminat şi l-am ..."
Trandafirescu: Da, ştiţi foarte clar că n-am taină. Nu
Zamfirescu: Aşa este!
Trandafirescu: Şi apropo de asta, deci, haideţi să ne înţelegem, noi când am, deci ştiţi foarte bine discuţia, da?
Zamfirescu: Da
Trandafirescu: V-am spus clar că dacă ne ajutaţi nu rămânem datori, că v-am simţit un pic cam supărat la telefon şi acuma îmi cer scuze că s-a întârziat
Zamfirescu: Nu, nu e nicio problemă!
Trandafirescu: Dar la noi cuvântul e cuvânt, să ştiţi!
Zamfirescu: Nu e nicio problemă! Eu asta zic, să nu fie Cristi, prăpăd!
Trandafirescu: Cristi, nu!
Zamfirescu: Doran a venit şi-a tot băgat în cap la ăsta că ...
Trandafirescu: Cristi s-a luat de nişte oameni care, probabil, sunt protejaţi. Eu am avut o discuţie cu doamna Carmen. Probabil că a deranjat-o cineva.
Zamfirescu: Numai că acum Carmen are totuşi încredere în cuvântul meu. Eu am început deja, am preluat nişte dosare de când am venit.
Trandafirescu: Îhî
Zamfirescu: Am început urmărirea penala deja împotriva lu' ăia, l-am adus să-l văd şi eu. L-am adus aici pe şeful de secţie. Am început dosar cu .. Tot prejudiciul de o sută cinzeci de mii de euro acuma
Trandafrescu: Îhî
Zamfirescu: Am discutat la Poliţia Timiş de introducerea unor oameni. O să vedem! Mergem pe altele
Trandafirescu: Perfect şefu!
Zamfirescu: Pe mine ce mă interesează, protejarea contractului, aia e cel mai important
Trandafirescu: Păi dumneavoastră credeţi că eu m-aş face de rahat ? Păi pentru mine contractul ăsta e ... Auziţi, eu v-am adus în euro. Nu-i ...
Zamfirescu: E perfect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu