sâmbătă, 2 aprilie 2011

Stenograme Vantu-Geoana

* VINTU: Da. Pai daca nu se face o prosie de aia majora, practic Geoana ar putea sa stea si acasa. (...)
* VINTU: Nu, in sensul sa spuna ceva, sa-i scape vreo perla din aia infernala, atata tot, e singura poveste
* CHIRIEAC: Da, cum a fost aia cu cota mea de guvernare.
* VINTU: Da, ceva de genul asta.
* CHIRIEAC: Dau din cota mea de guvernare.
* VINTU: Deci daca nu rosteste o prostie majora...
* CHIRIEAC: Sorine, dar si daca se intampla, in corul general de b... si c..., nu se mai vede.
* VANTU: Ma, s-ar putea sa bage, stiu eu?, nu stiu, hai sa-i omoram pe aia, minoritarii aia, hai sa-i asasinam, sa facem lagare pentru minoritaii ceilalti... Vreo prostie din asta de te doare capul. Te doare capul 20 de ani dupa aia.

Cronologic, Vintu il suna pe Geoana duminica, 6 decembrie, pentru a-l felicita pe "presedintele Romaniei", dupa care ii cere lui Cozmin Gusa, consilierul personal al candidatului PSD, sa fie foarte atent la procesele verbale si sa nu se culce pe o ureche, pentru ca, in final, sa-i marturiseasca liberalului Relu Fenechiu, cand au aparut informatiile ca Geoana a pierdut: "Nu mi-a venit sa cred!".

"Domnule presedinte al Romaniei, sunt primul roman care v-a spus astfel. V-as ruga totusi sa ma notati in catastifele istoriei"

Discutie Vintu - Mircea Geoana. Omul de afaceri il sunase initial pe liderul PSD, acesta nu a raspuns dar l-a contactat ulterior pe Vintu (Mediafax)

* VINTU: Alo!
* GEOANA: Buna! Ce faci? Iarta-ma, n-am auzit telefonul, ca eram intr-o zona mai proasta.
* VINTU: Domnul meu, nicio problema! Vreau sa fiu primul roman care va adreseaza urarea de: Felicitari, domnule presedinte al Romaniei!
* GEOANA: Doamne ajuta! Ce cifre ai?
* VINTU: Domnule presedinte al Romaniei, sunt primul roman care v-a spus astfel. V-as ruga totusi sa ma notati in catastifele istoriei.
* GEOANA : Am notat. Deja sunt cu pixul in mana. (rad amandoi)".

Discutia cu Cozmin Gusa (Romania Libera)

* VINTU: Foarte atenti la procese-verbale, nu va culcati pe o ureche.
* GUSA: Nu, n-a plecat nimeni.(...)
* VINTU: Deci, fiti foarte atenti. Jocul nu s-a terminat. Vorbeste cu oamenii, nu la culcare acasa. Pana dimineata, pana cand nu se bate in cuie toata povestea, mi se pare normal sa stati, ca ei vor sta pana dimineata sa-si faca ciordelile.
* GUSA: Si ei stau, si noi stam.

Discutia cu RELU, dupa aflarea vestii ca Basescu a iesit presedinte: "Nu mi-a venit sa cred!" (RL)

Interceptarile realizate de SRI arata ca Sorin Ovidiu Vintu suna o persoana denumita Relu, cel mai probabil senatorul liberal Relu Fenechiu.

* VINTU: Ce sa fac, ma? Busit. Busit zic. M-am trezit pe la 11 fara ceva si am vazut rezultatele si nu mi-a venit sa cred.
* RELU: Pai, eu zic sa bagam picioarele in apa rece azi si vedem maine ce facem.
* VINTU: Da, evident! Dar, ma, voi n-ati putut pazi de frauda? Ca a fost o frauda evidenta si precisa. Operatiune de fraudare evidenta. (...)
* RELU: I-am tinut pe astia incorsetati cu mass-media, cu camere de luat vederi si cu aparate foto la fiecare si cu microfoane la fiecare sectie speciala, cu oameni in fiecare comuna care numai asta faceau vegheau la (...) La nivel central n-a existat niciun fel de coordonare serioasa, si stii asta. Dimineata l-am sunat pe Ponta si i-am zis ba, dar nu incepeti si voi sa contestati prin sectii de votare, ca nu se poate contesta numaratoarea generala daca nu ai niste elemente primare. Si nu. A zis, nu stiu ca nu s-a trezit candidatul... deci ei au lasat-o moarta, gata. E clar. Nu stiu, ti-am zis, hai sa bagam picioarele in apa rece.

Duminica, 6 decembrie 2009. Vintu este sunat de Dan Radu Rusanu (Mediafax)

* "VINTU: Salut, Dane!
* DRR: Salut, prietene. Da-mi si mie cam cum stam pe la ora sase.
* VINTU: Asa. Imi dai mie Ministerul de Finante sau ti-l iei tu? Apararea o iei tu sau o iau eu?
* DRR: Eu as vrea la Aparare, pe cuvantul meu.
* VINTU: Auzi, eu am glumit, nu vreau absolut nimic. Da, tati, ati castigat".

In dosar este consemnata "harta relationala listing telefoane Sorin Ovidiu Vintu din care rezulta ca a purtat conversatii cu: senatorii Crin Antonescu, Mircea Geoana, Titus Corlatean, Dan Ioan Popescu, Miron Mitrea, Verestoy Attila, Olguta Vasilescu, Teodor Melescanu; cu deputatii Ludovic Orban, Adrian Nastase, Iulian Iancu, Relu Fenechiu, Culita Tarata" si, cu primarul sectorului 5 Bucuresti, Marian Vanghelie, cu presedintele Camerei de Comert, Mihai Vlasov, dar si cu Liviu Luca, Cozmin Gusa si Ioan Chelaru.

sursa:hotnews.ro

Stenograme din dosarul SOV

Una dintre stenograme se refera la o discutie din seara de 24 noiembrie 2009, cand Sorin Ovidiu Vintu este contactat de Bogdan Chirieac.

"CHIRIEAC BOGDAN : - Asa e. Absolut ! Tot ma asteptam, domnule, totusi o miscare. A avut pe parcursul a cinci ani, hai sa spunem pe parcursul a patru ani, cu exceptia erorii grave pe care a facut-o cand a fost suspendat si care apoi a intors-o in favoarea lui, putem sa-i spunem lui Florin adevarul, nu ?
S.O.VANTU - Da, evident.
CHIRIEAC : - Adica dintr-un c... imens in care se afla, de era luat cu pietre, l-ai adus din nou la 75%, de necrezut, dandu-i un balon de oxigen la mijlocul mandatului, ce n-a avut nimeni.
S.O.VANTU: - Mai si ca sa spunem pana la capat, suspendarea a fost facuta ca urmare a aliantelor pe care le-am construit eu pentru suspendare pentru ca mi-a deschis dosarul cu Banca Agricola.
CHIRIEAC : Da.
S.O.VANTU: - Si am vrut sa-i dau o lectie, dar nu pana la capat.
CHIRIEAC : - Da, stiu si acest aspect.
S.O.VANTU: - Da, batranelule".

O alta discutie din 30 noiembrie 2009 este cu presedintele Grupului Realitatea-Catavencu, Sergiu Toader, pe tema casetei in care presedintele Traian Basescu apare lovind un copil.

"S.O.VANTU : - De ce crezi ca e atat de disperat? E disperat ca stie ca pierde.
SERGIU TOADER :- Mai, dar e fantastic cum... deci incredibil... Asta cu caseta a jucat un rol important si chiar daca 44 cred ca e trucata, isi pastreaza optiunea de vot, nu?
S.O.VANTU : Da tati, da. Adica pe romani ii doar in p..., ei s-au presetat deja.
SERGIU TOADER. - Da, am inteles.
S.O.VANTU - Da mai, e trucata si du-te in p... ma-tii ca tot nu te votez. Alegatorii lui: " Da, mai, e adevarat, i-a dat o laba si unde da Basescu, creste", vorba imbecilului ala de Macovei.
SERGIU TOADER. - Da, corect.
S.O.VANTU : - Asta e treaba. Adica eu cred ca este... iti arata toata treaba asta faptul ca (injura - n.n.) cu mogulul nu te joci.
SERGIU TOADER. - Mama!
S.O.VANTU : - Cred ca cea mai mare tampenie care a facut-o imbecilul asta este ca m-a ales pe mine tinta, inca de acum un an de zile. Era baiat destept, venea la supt p..., imi sugea p... frumos, spunea sarut mana pentru masa si cu asta basta. Ca loviturile mari, boul dracu', nu cu presa i le-am dat ci cu capacitatea mea de combinatii si de joc.
SERGIU TOADER. - Naspa! Acum trebuie sa ne pregatim sa-l omoram pe Geoana (rade - n.n.).
S.O.VANTU - Dar este elementar, draga Watson (rade - n.n.). Pai, presa traieste din sange, f..., puroaie, de unde traieste presa?! Din fapte pozitive?! Ce dracu'! Da, draga Sergiu".

Un alt dialog consemnat in dosar este cel din 4 decembrie 2009 dintre Sorin Ovidiu Vintu si Stelian Tanase.

"STELIAN TANASE: Am si eu o intrebare la tine, delicata.
SORIN OVIDIU VINTU: Te rog.
STELIAN TANASE : M-a invitat Televiziunea Romana sa ma duc duminica, la ora 09.00, la ei, la anuntarea rezultatelor.
SORIN OVIDIU VINTU: Mi se pare normal.
STELIAN TANASE: TVR1. Nu, problema este sa nu te superi tu sau Realitatea sa-mi zica..., pentru ca Realitatea nu ne-a facut nicio invitatie, sa stii.
SORIN OVIDIU VINTU: Nu, dar chiar daca ti-ar fi facut si probabil ca urma sa-ti faca, televiziunea publica e o chestie de prestigiu.
STELIAN TANASE: OK. Deci, tu esti in tema si nu esti in dezacord cu ideea asta.
SORIN OVIDIU VINTU: Mi se pare o chestie de mare prestigiu, tot pentru Realitatea lucrezi si acolo.
STELIAN TANASE: Bine. Pai am sa spun sa scrie acolo Realizator Realitatea.
SORIN OVIDIU VINTU: Tot pentru Realitatea lucrezi si acolo, ca noi ne distribuim".

O alta stenograma este din seara de 4 decembrie 2009, cand Sorin Ovidiu Vintu ia legatura cu Cornel Nistorescu.

"CORNEL NISTORESCU: Ai auzit cu povestea cu Alro care e pe site-uri acuma?
SORIN OVIDIU VINTU: Nu am auzit.
CORNEL NISTORESCU: E poveste cu afacerile cu energie pentru... in care e bagata Elena Udrea si cu astia si cu psihologul Stolojan.
SORIN OVIDIU VINTU: Asa...
CORNEL NISTORESCU: Povesteste Nastasiu. Si astia de la Realitatea o au si nu vor s-o dea. Si caseta este de doua zile la Realitatea, cu lucruri mult mai complicate. Si Popa a refuzat sa o dea. Ti-a spus?
SORIN OVIDIU VINTU: Dar nu-si asuma..., stiu, tati, dar nu-si asuma, zii sa-i spun, scriitorul cartii, am uitat cum il cheama.
CORNEL NISTORESCU: Ba isi asuma, cum sa nu!
SORIN OVIDIU VINTU: Ei, daca iti spun ca nu-si asuma... Ca m-a intrebat Catalin. Uite, avem asa, asa. Si am spus ba, daca isi asuma autorul cartii interviul si cu Nastasiu, dati-i drumul. Daca nu, astia se intorc maine si spun ca au facut o gluma. Si nici unul din cei doi nu au vrut sa confirme, nu au vrut sa-si asume. De-aia nu am dat pe Realitatea.
CORNEL NISTORESCU: Da, dar e imagine video cu ala care declara chestia asta.
SORIN OVIDIU VINTU: Mai, tati, nu ai inteles, am facut o gluma, domnule, ne-am jucat intre noi! Poate sa apara orice. Trebuia cei doi sa confirme la telefon, nici unul nu a confirmat, nu si-a asumat, pardon. Ala, tu iti asumi interviul? Tu iti asumi declaratia? Asta voia 50 000 euro sa-si asume aia. Da-te-n moasa-ta! Nu pot sa dau bani pe asa ceva. Nu ca e vorba de 50 000, dar nu pot sa dau bani, ca dupa aia incep alte povesti".

In noaptea de 6 spre 7 decembrie, dupa turul al doilea al Prezidentialelor, imediat dupa miezul noptii, Vintu o contacteaza pe Corina Dragotescu (care se aflase la sediul PDL unde se desfasura numaratoarea paralela a voturilor-n.r.).

"(...)
S. O. VINTU: Sa nu te transformi intr-un agent de intoxicare al lor.
CORINA DRAGOTESCU: Nu! Nu, nu, nu!
S. O. VINTU: Asta era ceea ce vroiam sa te rog!
CORINA DRAGOTESCU: Categoric nu! Categoric nu!
S. O. VINTU: Asta era ce...
CORINA DRAGOTESCU: Acuma urca operatorul cu colega de la Social, filmeaza tabelul sa si-l asume. Eu nu-mi asum nimic. Daca da imaginea, ca sa vada, ma rog, sa fie...
S. O. VINTU: Deci, nu te transforma intr-un agent! Nu te transforma intr-un agent de manipulare al lor!
CORINA DRAGOTESCU: Bine".

La dosar se afla si stenograma discutiei din ziua de 6 martie 2010, cand Sorin Ovidiu Vintu ia legatura cu Sergiu Toader:

"S.O. VINTU: Asta este modul de abordare corect, pe care trebuie sa-l adoptam. Ei au transformat-o iarasi intr-o cauza, dar nu e o cauza personala. Te rog sa ma crezi ca mie, mititelul Boc mi-e simpatic. Ai cuvantul meu de onoare, e un tiripici simpatic. Ma amuza dorinta lui de a arata ca se bate pe burta cu oamenii, ca a facut la viata lui de toate, ca a baut si palinca, a facut si tamplarie, s-a dus si cu caprele...
S. TOADER: ... a condus aia, cum ii zice, fanfara...
S. O. VINTU: A condus si fanfara... Ma amuza omuletul, mi-e simpatic. Ai cuvantul meu de onoare, daca am vreo chestie personala cu el sau cu vreunul dintre ministrii cabinetului lui. Este o chestie, vorba americanului, just business. Daca in locul lui Boc ar fi fost Mugur Isarescu, acelasi tratament l-ar fi avut. Intelegi, Sergiu?
S. TOADER: Da.
S. O. VINTU: La fel il f... pe Mugur Isarescu, fara sa clipesc, cu toate ca stii ce respect am pentru acel individ. Daca interesele mele de business ar fi cerut-o, nu stateam pe ganduri, Isarescu caca, e rau, daca aste mi-ar fi adus doua puncte de rating. Corect sau nu e corect?
S. TOADER: E corect, da.
S. O. VINTU: Asta e jocul. Si, neavand nimic personal, derapajele pe care le fac baietii astia sunt inadmisibile.
S. TOADER: Da.
S. O. VINTU: Asta e tot. Bai, nu suntem in razboi, prostilor! Lucram calm, cu metoda, si atunci e si mai puternica treaba, tati, cand lucrezi calm, cu metoda.
S. TOADER: Da, pentru ca devine mult mai credibil, corect.
S. O. VINTU: Stii s-o faci?
S. TOADER: Da.
S. O. VINTU: M-ai inteles, batrane?
S. TOADER: Da.
S. O. VINTU: Asta este jocul, n-am nevoie de istericale, n-am nevoie de derapaje. Am nevoie doar de creier, eu acum lucrez strict cu creierul, nu lucrez cu patima. Daca in timpul razboiului cu Basescu am pus si patima, a fost o chestie personala, acum nu mai este, acum este o chestie strictamente de afaceri. Trebuie sa am rating ca sa-mi iau bani din piata. Punct si nimic altceva.
S. TOADER: Corect.
S. O. VINTU: Ca trebuie sa hranesc o armata de cateva mii de oameni, simplu ca buna ziua, nimic personal.
S. TOADER: O facem... armata aia... o sa ramanem, cum se numeau, palcuri. O sa ramanem cete si palcuri.
S. O. VINTU: Nu, o sa ramanem o structura mult mai mica, dar extrem de bine organizata si extrem de eficienta. La ce i-a folosit lui Geoana ca a avut sub c... lui toata Romania, aproape? Basescu a avut o grupare mica, dar a dracului de bine organizata.
S. O. VINTU: Nu, acum imi construiesc o organizatie care sa raspunda intereselor mele de business, businessul meu fiind doar media. Deci, practic, raspunde si intereselor ei. Ca nu vede drumul, sa fie sanatoasa, il vad eu si pe ala merg.
S. TOADER: E corect. Pentru mine e important si ce am construit eu la comanda ta.
S. O. VINTU: Alo! N-ai inteles! A fost o etapa. Eu nu-mi reprosez, baiatule, a fost o etapa.
S. TOADER: OK.
S. O. VINTU: A fost o etapa care a avut si bune, si rele. Fara discutie! De-aia nu stau sa fac o analiza pe ce a fost bun, ce a fost rau. Stiu ce am nevoie astazi, astazi am nevoie de o organizatie sa raspunda comenzilor mele, ca la Audiul pe care il am. Am dat de cheie, a pornit, am intors cheia pe stanga, s-a oprit.
S. TOADER: Absolut!
S. O. VINTU: De asta am nevoie.
S. TOADER: Eu, cand ma intorc, sa stii ca lucrurile nu pot fi... Oamenii pot fi manipulati. Manevrati, cu rezultate foarte nasoale.
S. O. VINTU: Eu nu manipulez pe nimeni, oamenii trebuie sa creada ceea ce este: este organizatia lui Vintu si raspunde la comanda lui Vintu.
S. TOADER: Asta vreau sa le spun.
S. O. VINTU: Corect.
S. TOADER: Ca, altfel nu stiu cum se construieste.
S. O. VINTU: Dar nu vreau altceva, nu ma intereseaza, nu vreau sa comunic o falsitate, adica: Bai, sunteti liberi!
S. TOADER: Nu, nu.
S. O. VINTU: Nu sunteti liberi, nene. Va convine, lucrati, nu va convine, plecati, ce mare c...!
S. TOADER: Exact asta vroiam sa-ti spun, cand ma intorc acolo, la butoane, asta trebuie sa le spun oamenilor, pentru ca mi-ai cerut sa fac asta, asta fac, sa-mi bag p... daca nu. Intr-adevar, daca ai nevoie de asta, iti garantez, o sa fie o constructie beton, foarte eficienta.
S. O. VINTU: Da, batrane, de asta am nevoie, de o constructie foarte eficienta, sa raspunda comenzilor economice la care este supusa. Nimic altceva. Asta incerc... In sfarsit, ne-am clarificat! Dar asta trebuie comunicat in clar, care vrei ramai, care vrei, pleci. Eu nu vreau sa manipulez, sa prostesc pe nimeni, eu sunt foarte corect. In general, cu oamenii sunt corect.
S. O. VINTU: Maine, daca fac o intelegere cu Basescu, Mosule, sunt cu tine, din momentul acela am dat ordin in organizatie si organizatia este cu Basescu. Punct. Fara abateri de genul fac intelegere cu ala si ma trezesc doua fete cinci castele.
S. TOADER: Mhi.
S. O. VINTU: Nu se poate asa ceva. Nu stiu daca m-ai inteles.
S. TOADER: Ba da.
S. O. VINTU: Ca, pe undeva, ura acelui individ este justificata de atitudinea, nu de catre mine, ca nu eu am dat ordinul asta, de atitudinea editoriala a oamenilor de acolo si de suptul p... prin batista, pe care l-am practicat eu. Sunt de acord, e si greseala mea majora.
S. TOADER: Adica ce am facut noi naspa?
S. O. VINTU: Bai, tati, noi, adica eu aveam o relatie de non combat cu Basescu. Razboiul real a inceput cu Basescu din momentul in care a aparut pe Realitatea Tv doua fete cinci palate si am inceput sa ne luam de Ioana Basescu, sa o f... pe aia in gura pana la loc comanda, chestie care l-a deranjat pe parintele Ioanei Basescu in mod vizibil, spunand: Pai, f... mortii ma-ti, una vorbim, basca ne intelegem, mi-o tragi pe la spate, bai, Manea slutul si uratul? Eu ce p... mea ti-am facut sa te iei de copilul meu in halul asta?, reactie pe care ai fi avut-o si tu, as fi avut-o si eu, cand e vorba de copilul meu.
S. TOADER: Corect.
S. O. VINTU: Mai ales cand stiu cum mi l-a dat pe Mihaiu afara din Delta, da?
S. TOADER: Da.
S. O. VINTU: Ba, aveam o relatie buna cu el si ma trezesc ca-mi trage o m... si-mi si transmite ti-am tras-o prin gura. Pai bai, p..., una ne-am inteles, alta faci? Nu e normal ca organizatia, in momentul in care avem interese clare, de business, nu de alta natura, ca totul se reduce la business, tati, sa poata functiona corect? Avem o intelegere cu Basescu, trebuie sa fim capabili sa o respectam, fara sa manipulam nimic, ci pur si simplu printr-o dispozitie in statie, incepand de astazi suntem tovarasi cu Basescu. Punct si de la capat, asa se joaca jocul asta, ca altfel te surprinzi... Azi esti in pozitia in care toata lumea te uraste, pentru ca n-ai fost clar si precis intr-o parte sau alta. Ai mers ca pisatul boului. Am decis ca luptam impotriva lui Basescu, toata organizatia trebuia sa lupte impotriva lui Basescu cu toate armele.
S. O. VINTU: Opreste-te. Organizatia nu s-a comportat ca o organizatie, cu interese clare, obiective clar asumate, pentru ca nu era capabila, nu era construita sa procedeze in felul asta. De-aia, n-am niciun regret, s-a intamplat, la revedere, am vazut, nu mai repet aceeasi greseala. Vreau o organizatie capabila sa raspunda la comenzi in timp real si asta construiesti tu acolo. Iar deciziile pe care le vom lua le vom lua strictamente din perspectiva businessului, nimic care sa tina cont de vreo chestie, care sa tina cont de simpatii sau de antipatii.
S. TOADER: Am inteles.
S. O. VINTU: M-ai inteles, batrane?
S. TOADER: Absolut".

O zi mai tarziu, Sorin Ovidiu Vintu il contacteaza pe Doru Buscu, redactor sef Academia Catavencu, discutia referidu-se la jurnalistii care au plecat la publicatie pentru a lansa Kamikaze:

"S. O. VINTU: -Bun, si Doru, inca o chestiune, tati : sa nu avem discutii : Academia Catavencu a devenit din momentul preluarii mele, eu am lasat-o linistit in pace, sa o las sa-mi calce chiar propriile mele interese, dar in momentul in care a trecut pe finantarea mea, Academia Catavencu este o organizatie patronala. Ea trebuie sa raspunda intereselor patronatului. Intereselor de business ale patronatului. Acest lucru trebuie vorbit cu oamenii. Rabdare! E momentul delicat chiar in acest moment : vreau sa-mi angajez o trupa de copii de 19, 20, 21 de ani, care sa nu aiba niciun fel de prejudecata sau rahat la creier, oameni care inteleg exact ce timpuri strabatem.
D. BUSCU: - Astia se formeaza in ani, Sorin.
S. O. VINTU:: -Da, se formeaza in ani, sunt de acord cu tine, dar eu nu mai concep niciun fel de dizident in Academia Catavencu. Academia Catavencu, ca orice institutie de presa din trustul meu, raspunde intereselor patronatului. Punct! De data asta am vorbit cu Sergiu, va veni, vom discuta pe fata cu toti oamenii. Cui ii place ramane, cui nu-i place pleaca. S-a terminat cu glumele de genul independenta editoriala, sa imi pot face eu smenurile.
S. O. VINTU: - Dar stai putin: socul a trecut, de-acuma esti in organizare. Organizeaz-o, te rog frumos, ca pe o institutie patronala. Este totusi un business facut pe banii mei, si nu putini, sunt cateva zeci de milioane de euro.
D. BUSCU: - Institutia patronala o organizeaza patronul. Eu nu mai sunt patron, eu ma ocup de continutul acestei publicatii.
S. O. VINTU: - Tocmai de aceea, ce-ti spun, dragul mei prieten, ea trebuie sa raspunda intereselor patronatului. Punct ! Organizatia trebuie sa fie pregatita sa raspunsa intereselor patronatului. Eu nu cer altceva.
S. O. VINTU: - Iubitul meu, hai sa prezumam ca aceasta coincidenta este un fapt real, acest tip de fapte reale nu trebuie sa se petreaca. Nu mai trebuie sa se petreaca de acum. Ea trebuie sa raspunda intereselor lui Sorin Ovidiu Vintu. Punct ! Intamplarea fericita pentru voi face ca interesele lui Sorin Ovidiu Vintu sunt doar interese de business. Nu mai am alte afaceri in Romania. Singurul meu interes de business in Romania este presa. Deci daca eu spun ca am un interes, inseamna ca trustul acesta de presa are acest interes. Deci orice urma de dizidenta sa stii ca se sanctioneaza cu desfacerea contractului de munca. Are toata lumea libertatea de pe lume: poate pleca cand vrea daca nu-i convine. Noi nu tinem pe nimeni legat cu funia, cu catusele de scaun sau de coltul mesei. Dar nici nu mai concep de-acuma, nu mai concep un alt tip de abordare a acestui trust de presa. In totalitatea lui. Cu Sergiu am vorbit, cand a venit inapoi acuma i-am spus ce tip de organizatie vreau sa produca, si nu in sapte ani, ci in cateva saptamani. Sa discute foarte clar cu oamenii, ca n-am chef sa stau sa negociez cu oamenii mei interesele mele. Ce, am innebunit!
D. BUSCU: Da, inteleg asta, e absolut OK.
S. O. VINTU: - Bai, tati, normal, nu sunt un cretin, nu ma amestec pe chestiile de...dar in interiorul unei strategii editoriale nu mai misca nimeni. Daca decidem, de exemplu, maine suntem tovarasi cu Basescu. Pai de maine toata lumea il las pe Basescu in pace. E ca exemplu. Sau maine agresam, criticam cu supra de masura, institutia f...ut- ului din Romania. Toata lumea incepe sa injure Institutia f...ut-ului din Romania.
S. O. VINTU: - Nu, n-ai inteles : ei sunt agresati in functie de interesele mele. Atat ! Eu asta incerc sa-ti spun. Ca, daca fixam ca strategie ca de maine sustinem actele guvernului, de maine, trustul asta de presa, inclusiv Academia Catavencu, sustine actul de guvernare. Asta incerc sa-ti spun.
D. BUSCU: - Cu conditia ca actul de guvernare sa merite sa fie sustinut. Pentru ca daca...
S. O. VINTU: - Nu, nu m-ai inteles : singura conditie care este aici este decizia lui Vintu. Asta incerc sa-ti explic, Dorulet.
S. O. VINTU:: Iubitul meu amic, da, dar din momentul asta, eu asta incerc, din momentul asta, de pe 7 decembrie, deciziile mele sunt litera de lege. Iti convin, nu-ti convin, ai libertatea sa-ti dai demisia, sa pleci acasa. Nu mai maschez nimic, nu mai manipulez nimic, nu mai negociez cu salariatii mei.
D. BUSCU: Un adevarat patron de presa.
S. O. VINTU: Da, tati, da, e un business patronal. Punct, si cu asta, basta, am incheiat subiectul.
D. BUSCU: Vrei sa te incadrezi in statura de mogul, in definitia de mogul.
S. O. VINTU: Nu, mama, nu, ma, Dorulet ! Dar cum sa lucreze salariatii, carora le dau sa manance, impotriva intereselor mele ? Asta-i noaptea mintii ! Pe banii mei ! Asta este noaptea mintii ! Ei luandu-si o spaga de doi bani sau aranjandu-si vreun post in viitorul guvern. Nu se poate asa ceva. Si daca am fost cu menajamente, cu manusi, cu aia, cu aia, de-acuma nu mai sunt, de-acuma e pe fata totul. Si asa e normal in toata lumea asta. Ce, am fost eu putin legat la ochi, dar lucrurile s-au terminat. Deci construieste organizatia in acest sens, batrane ! Nu mai exista de-acuma cand discutam: Domnule. Vasile Ionescu este atacat la noi. Pai din momentul ala, Vasile Ionescu s-a terminat cu el ! El nu mai exista in paginile Academiei Catavencu.

S. O. VINTU: Ma, nu ne..., dar nu sunt un cretin, nu sunt tampit la cap, stiu regulile acestui joc, slava Domnului! Nu ma apuc acuma sa.... Eu nu sunt Mihai Iacob sa pornesc... sa incep sa-mi f...t dusmanii. Ce, am innebunit?! Ceea ce iti spun eu tie, batrane, este faptul ca aceasta autorizatie trebuie, de la tine, Academia Catavencu, care este singura expresie in print pe care am pastrat-o, trebuie sa inteleaga ca este acolo pentru doua lucruri: sa raspunda intereselor cetatenilor si in primul rand interesele patronatului. Pentru ca, daca patronatul are castig, au si ei servicii castig. Daca patronatul nu are castig, isi ia o spaga marunta astazi si maine raman fara paine. Oamenii trebuie sa stie ca ei sunt acolo angajati la patron. Ca au sansa sa fie angajati la un patron luminat, asta e bafta lor, daca nu o inteleg nici pe asta, da-i dracului! Scuza-mi lipsa de modestie.
D. BUSCU: Nu, am remarcat-o pe asta cu patronul minunat din urma cu cativa ani. E stiuta, a facut turul organizatiei asta. E ok, adica e...
S. O. VINTU: Doruletu', e in firescul lor povestea asta, dar nu mai vreau de acuma sa-mi spui ca nu ai putut sa strunesti organizatia, ca nu stii cine ce a zis, ca nu ai putut sa-l tii pe ala sa nu faca scandal. Ma doare in p...a, il dai afara. In momentul in care unul isi permite sa incalce strategia grupului de presa Realitatea Catavencu, ala pleaca acasa fara niciun fel de alta dispensa, de interventii, de rugaminti, de stai, domnule, ca se potoleste... mi se rupe p...a! Aia cand isi lanseaza ziarul?
D. BUSCU: Acuma ies cu el.
S. O. VINTU: Vezi tu, la astia 14 care au plecat, trebuia sa le atasezi si un om de incredere al nostru, sa fim si noi inauntru, acolo.
D. BUSCU: Este, dar este si unul de-al lor aici, il stiu.
S. O. VINTU: Da.
D. BUSCU: Mie imi displac chestiile astea.
S. O. VINTU: Dupa cum ai vazut, nu trebuie sa-ti displaca, trebuie sa fii foarte atent la chestiile astea.
D. BUSCU: Da, eu sunt alt gen. Le-am interceptat si corespondenta, printr-o greseala pe care au facut-o ei, am pus mana pe corespondenta lor pe mail, adica nu a sapat cineva in mod special, dar... si am vazut ca povestea era discutata de 7-8 luni, adica era ha, ha, era o chestie pusa bine la punct. Dar in fine, nu vreau sa mai aud de ei si nici nu vreau sa mai am de-a face cu ei. Desi sunt vreo 2-3 acolo care au fost luati cu forta, stii, dintr-un entuziasm din asta, baietesc, la bere si de solidaritate soldateasca.
S. O. VINTU: Aia nu mai au ce cauta inapoi, indiferent de situatie".

Una dintre stenograme este cea a discutiei dintre Sorin Ovidiu Vintu si directorul Realitatea TV, Catalin Popa, purtata in 29 octombrie 2009, in campania electorala pentru alegerea Presedintelui.

Prezentam integral continut stenogramei:

* POPA CATALIN: Am facut un carton si am spus ca aceleasi ONG-uri, in 2004 l-au sustinut pe candidatul Traian Basescu
* S.O.VANTU: Foarte bine, f... in gura sa-i f... Deci s-au isterizat aia.
* POPA: Mama, sunt cu nervii pe pereti.
* S.O.VANTU: Exceptional, exceptional.
* POPA: Adevarul e ca e fara precedent, ca toata societatea civila, ca astea sunt cele mai importante voci in momentul de fata si cele mai importante ONG-uri din Romania, si nu au mai vazut in mandatul lui Basescu niciodata asa ceva. Dar stii care este socul?
* S.O.VANTU: A?
* POPA: Liderii celor doua partide de opozitie nu vor sa faca declaratii pe tema asta.
* S.O.VANTU: De ce?
* POPA: De boi. Adica raspunsul meu e clar. De boi.
* S.O.VANTU: Cred ca fac bine, tati.
* POPA: Eu nu cred.
* S.O.VANTU: Daca imi permiti, totusi rarirea parlamentarilor este o chestie foarte populara printre cetatenii imbecili ai acestei tari.
* POPA: Da, dar nu despre asta e vorba.
* S.O.VANTU: Ba da, pentru ca acolo este prefaudarea alegerilor. Se refera strict la referendum si referendumul este o chestie gingasa. Ei au iesit deja cu declaratii ca sustin micsorarea numarului de parlamentari.
* CATALIN POPA: Da si asta poate sa spuna si acum, "Sustinem in continuare referendumul, haideti sa-l programam intre tururile de scrutin".
* S.O.VANTU: Da. O sa ma gandesc. Sa vorbesc cu MIRCEA si cu CRIN sa vad de ce nu preiau mesajul. Nu stiu. M-a luat prin surprindere cu treaba asta.

(...)

* CATALIN POPA: Da. O sa stam sa documentam desi ma ardeau mainile sa iesim repede cu el, dar nu putem pentru ca sunt lucruri foarte grave.
* S.O.VANTU: Sunt grave, nu?
* CATALIN POPA: Da.
* S.O.VANTU: Asa tati, asa baiatul lui tata. F... in gura sa-l f... Hai ca vin si eu acasa sa pun umarul (rade - n.n.).
* CATALIN POPA: (rade - n.n.). Da.
* S.O.VANTU: Rar mi se intampla, fara misto CATA, sa ma mobilizez cum m-am mobilizat de data asta.
* CATALIN POPA: Da. Am simtit si eu pe alocuri.
* S.O.VANTU: Rar mi se intampla. Mi-am scos ostile regulate din cazarmi, nici macar pe scandalul FNI nu mi-am scos armata regulat. Am lucrat numai cu ostasii.
* CATALIN POPA (rade - n.n.).
* S.O.VANTU: Da. De data asta... multa prostime, dat fiind faptul ca poporul asta s-a tampit de-a dreptul, prostimea asta inca tine cu imbecilul si trebuie sa-i degajam prostimea.
* CATALIN POPA: Da.
* S.O.VANTU: I-o degajam f... in gura sa-l f... Hai, te pup! Pa!
* CATALIN POPA: Drum bun! Pa!"

sursa:hotnews.ro

marți, 8 februarie 2011

Sex-scandal la ambasada din Moldova


Consulul a fost filmat în timp ce făcea sex cu o basarabeancă, angajată la Ambasada României de la Chişinău, care pe tot parcursul peliculei vorbeşte la per tu cu diplomatul, spunându- i “Nielu”.
În timpul partidei de amor, cei doi discută inclusiv probleme legate de serviciu, fără a aborda subiecte importante.

duminică, 16 ianuarie 2011

Paul Pacuraru - politicianul porno

Cei mai tari actori porno ai anului

Oraşul american Las Vegas a găzduit, recent, festivitatea decernării trofeelor AVN, echivalentul Oscarurilor in industria porno. Marii caştigători au fost Evan Stone, un actor cu experienţă de peste 15 ani, şi tânăra Tori Black, de 22 de ani.

 Deşi au fost şi trei actori români nominalizaţi pentru un trofeu AVN (Adult Vi deo News), Black Angelica, Lea Lexis şi Mugur, nici unul dintre aceştia nu a avut succes.
Juriul l-a ales drept cel mai bun actor porno al anului 2010 pe veteranul Evan Stone, 46 de ani, unul dintre cei mai apreciaţi în ultimul timp şi laureat multiplu. Din rândul divelor XXX, a ieşit învingătoare Tori Black, o şatenă de 22 de ani. Ea a mai luat trofeul şi pentru cea mai bună scenă de sex oral, dar şi pentru cea mai bună scenă de sex normal într- un film străin.
sursa

vineri, 14 ianuarie 2011

Stenograme Catalin Voicu(3)

Dialog purtat intre Voicu Catalin si Capota Liviu, la cateva zile dupa. Voicu se enerveaza ca Locic se lauda cu interventia la Politie.

Capota Liviu: Ce faceti domnu'?
Voicu Catalin: O, sa traiasca domnu Liviu! Va fac mai multa lumina aicea, ca-i cam intuneric?...(neinteligibil)...
Capota Liviu: O fi spus numele meu?
Voicu Catalin: Nu. Stia ceva. Cum am aflat i-am zis lui Locic: Daca cumva, cu b...le astea care le-am aflat te duci la puscarie, ti-o spun inca o data. Eu ti-am facut un bine gratis. Am facut-o ...(neinteligibil)...Ai venit la mine si ai plans ca esti o victima. Eu am actionat legal. Daca te dai mare, te spargi cu numele meu...De unde stia ca un om mare a intervenit, a facut, a dres? Uitat-te la mine! Te duci dracu' invartindu-te ...(neinteligibil) ...M-am saturat de ifosele tale de cocota masculina.
Capota Liviu: Foarte bine.
Voicu Catalin: Avea niste gesturi, d-alea, asa ....(neinteligibil)...macar sa taci din gura. Ai venit la mine, te-ai plans. In calitate de vice al Comisiei de aparare raspund de Politie, ca eu sunt la Comisia de aparare, noi ne-am impartit pe subcomisii si am luat internele. Te-ai plans la mine ca ...(neinteligibil)...ca esti inselat. Ai venit si mi-ai spus ca ala are blat cu politia, ca asa s-a laudat...(neinteligibil) ...si pe telefon vorbea: Nu, stai sa ma consult cu baietii mei de la politie, daca mai sunt de acord. L-am sunat inapoi pe avocatul lui: Nu mai sunt de acord pentru ca baietii mei de la politie au zis ca-l bagam jos cu ce a facut si pe urma la arest discut cu el. Si ala cu b....ni in cap. Intre ei, acolo. I-am zis: Sa-ti fie foarte clar: daca-mi tavalesti numele acuma, sa ma prinda Basescu cu chestii d-astea in campanie, sa arunce cu c...pe piata, ca intervin, ca fac, ca dreg, in ce ma priveste retine un singur fenomen - te duci jos.


 
 

Nota referatului DNA: Ulterior datei de 17.09.2009, inc Catalin Voicu, in schimbul interventiilor pe care le facea pe langa ofiterii de politie pentru a-i crea o situatie juridica favorabila inc Marius Locic in dosarul in care era cercetat, a mai pretins de la acesta suma de 119.000 RON. Pentru a da o aparenta de legalitate primirii sumei de 119.000 RON, inc Catalin Voicu a stabilit cu inc. Locic Marius ca remiterea banilor sa fie disimulata sub forma platii prestatiilor aferente unui contract de consultanta intre cabinetul sau de avocatura si SC Locic Imobiliare.

Locic Marius:....(vorbeste in soapta) Deci am aranjat cu miliardul marti sau miercuri putem face contract.
Voicu Catalin: Domnu Locic, inca o data va spun. Eu am vrut sa dau acoperire legala relatiei...
Locic Marius: Si eu vreau! Si vedeti ca...
Voicu Catalin: ....printr-o firma onorabila si printr-un avocat bun.
Locic Marius: Da. Si eu ce spun?
Voicu Catalin: Intamplator, stacheta mea e asta, daca nu-i aveti banii, uitati-i. Eu am zis un miliard plus TVA. TVA-ul se deduce, stiti foarte bine. Miliardul il bagati pe cheltuieli. Eu n-am nevoie de un leu spaga. Basescu s-ar putea. Banuiesc ca ati vazut ca e obsedat.
Locic Marius:...neinteligibil...si aseara
Voicu Catalin: ....e disperat, e ingrozit. Si - atunci cand va dau un sfat va dau un sfat ca la un frate. Eu, ca sa acopar aceasta chestiune, ca-i clara ca el va incerca cu orice treaba sa o arunce pe televizor. Un contract intre mine si dumneavoastra legal, acopera...Deci ati vazut ca am fost cu o mutare sau cu doua mutari, neprevazut. (...)

"In perioada iulie - septembrie 2009, Catalin Voicu, prevalandu-se de prerogativele ce deriva din calitatea sa de senator, a primit de la un om de afaceri, in doua transe, sumele de 250.000 RON (echivalentul a 60.000 euro) si 200.000 euro, in schimbul interventiei pe langa magistrati din cadrul Inaltei Curti de Casatie si Justitie, in vederea adoptarii unei solutii favorabile societatii comerciale la care omul de afaceri era asociat".

Ce spune referatul DNA, trimis senatorilor. Un pasaj antologic, in care senatorul PSD Catalin Voicu discuta cu judecatorul Florin Costiniu de la Curtea Suprema, sotul Vioricai Costiniu, presedintele Asociatiei Magistratilor din Romania, despre dosarul omului de afaceri Costel Casuneanu.

Voicu Catalin: (neinteligibil) nu dom'ne, Carmen Frumuselu, Preda Joita si ...(neinteligibil) ati fost rugat de mediul politic, ca ar fi o marsavie, o....domnu' Casuneanu a castigat peste tot dar la Curtea de Apel l-au manarit....
Costiniu Florin: Da.
Voicu Catalin: ...deci el a castigat licitatia (...neinteligibil...) la centrul de construire al....a....consultare la banca, stii, accepta tot si la Curtea de Apel, pe-o smecherie.
Costiniu Florin: Da.
Voicu Catalin: La Curtea Suprema mai (...neinteligibil...) nu stiu ce firma e asta, pe ce firma, PACO, nu stiu pe cine are. (...neinteligibil...)
Costiniu Florin: Pe PACO, pe PACO. Am inteles. Gata.
Voicu Catalin: La fetele astea merge direct cu dumneavoastra sa nu le spuneti nimic. (neinteligibil)
Costiniu Florin: Nu, nu, nu, nu.
Voicu Catalin: ...va fac si eu un contraserviciu!
Costiniu Florin: Nu, bineinteles ma! Oricand!
Voicu Catalin: (...neinteligibil...) asa daca ati bagat-o pe contraserviciu nu poa' sa spuna "cu gologani" (rade)
Costiniu Florin: Bineinteles! Doamne Fereste!
Voicu Catalin: Nu, eu vreau sa evit orice contact (...neinteligibil...)
Costiniu Florin: ...nu, stati linistit!
Voicu Catalin: Cand avem un raspuns....cand trebuie sa le predea mai bine?
Costiniu Florin: Cu vreo saptamana inainte de ....
Voicu Catalin: Aha, asta e prin octombrie


Potrivit referatului intocmit de procurori, discutia senator-judecator este intrerupta de doua persoane de sex feminin care discuta cu Voicu Catalin despre o interventie a acestuia la reprezentantii Casei de Asigurari OPSNAJ pentru a-i determina sa solutioneze favorabil mai multe sesizari referitoare la preturile practicate de farmacia detinuta de una din cele doua femei. Dupa plecarea lor, cei doi reiau discutia.

Costiniu Florin: Vorbeste in soapta: Casuneanu....(neinteligibil)
Voicu Catalin: (vorbeste in soapta) Casuneanu. E pacat sa ratam o chestie de-asta.
Costiniu Florin: Da ma da'
Voicu Catalin: ...plus ca noi vedem un happy end. Doi! Astia-s bani pe care nu-i mai luam. Luam o data si gata! Pe munca cinstita.
Costiniu Florin: Da! Ah...daca...
Voicu Catalin: Si eu va spun un lucru: Dincolo de faptul ca vorbim intre noi, dom'ne are dreptate cu carul. E pai cum (...neinteligibil...) Ai vazut ce fel de om e.
Costiniu Florin: Da, da, mi-a placut grozav. Un moldovean serios, nu...
Voicu Catalin: Deci nu....Da, da' e jumatate neamt, sa stiti! El e catolic. (....)
Costiniu Florin: Nu, nu, nu. Nu, e om serios!
Voicu Catalin: Deci pe 14 octombrie?
Costiniu Florin: 14 octombrie.



 
Casuneanu Costel: Buna seara, am onoarea, sa traiti!
Costiniu Florin: Domnu...imi pare rau ca trebuie sa nu va dau o veste buna. Dar dupa ce s-a ....in fond, dupa casare s-a mentinut solutia de la Curtea de Apel. Vreau sa va spun ca mie-mi, imi tremura nu numai vocea, imi tremura mainile de...nervi si de indignare pentru ce s-a intamplat. Credeti-ma ca fratele dumneavoastra care e langa mine si cu mine am facut nu ce era omeneste posibil, mai mult decat atat. Vorbesc pe un telefon care probabil este ascultat. Ma jur pe nepotii mei!
Casuneanu Costel: Nu. Stati domne linistit, vezi....
Costiniu Florin: Am si eu nepoti. Domnu' deci vreau sa va spun si cum sa spun am o nepotica de patru luni si unu de doi ani si noua luni. E Dumnezeu deasupra nu ce era omeneste posibil, mai mult decat ar fi fost omeneste posibil. Din pacate, una dintre doamnele cu pricina, doamna din Ploiesti a facut pactul cu diavolul, probabil pe bani multi iar celelalte doua, mai tematoare, mai speriate. Speriate de mediatizare, speriate de asa....au fost fortate pur si simplu sa....
Casuneanu Costel: Incorect, total incorect.
Costiniu Florin: Total, total. Este o mizerie, o batjocura. Vom vedea ce remedii juridice a...mai sunt, ce anume se mai poate face, dar asta as vrea sa retineti si va spun este un Dumnezeu care le stie pe toate. Nu, nu ceea ce era indeobste de facut pentru a ajuta un prieten, un frate. Mai mult decat atat. Si cand o sa veniti o sa am rugamintea sa ne intalnim o jumatate de ora sa bem un pahar de apa impreuna...
Casuneanu Costel: Cu mare pla...
Costiniu Florin: Si sa va povestesc ca, repet, a...daca nu fac atac cerebral in urmatoarea ora, nu mai fac niciodata. Nu fac niciodata pentru ca s-a dat o solutie, nu, eu va spun acuma pe telefoanele astea ascultate, superascultate... S-a dat o solutie stramba, cu totul si cu totul alte considerente decat dreptatea, decat legea, decat tot.
Casuneanu Costel: Asta e....
Costiniu Florin: Una dintre doamne, desi a fost rugata la cel mai inalt nivel cu putinta, a preferat argintii, cum se spune. Iar celelalte doua, de frica si terorizate de asta care-i mai batrana, care a fost presedinta de tribunal, care nu stiu ce, le-a....asa amenintate cu DNA, cu dracu sa le ia. Deci va spun, am avut inclusiv la opt jumatate, azi de dimineata, ultima, ultima discutie si am fost incredintat pana acum la sase seara ca totul va fi nu bine, ca va fi legal, ca va fi normal, ca va fi in acord cu omenia si dreptatea. Va spun, nu, nu fac pe nebunul.


Voicu Catalin: Asta-i Romania lui Traian Basescu, intelegeti? Bani, santaj, asta-i crima organizata, nu automatu' pe strada! Ca-ti vine sa iesi cu arma in mana la un moment dat pe strada, sa nu mai tii cont de nimic. Ca nici in '89 nu au fost abuzuri si atrocitati, domne, santaj pe fata. Si alea doua amarate, speriate, ingrozite, terorizate si aialalate a luat banii cu derbedeul ala de...
Casuneanu Costel: Sa va ajute Dumnezeu!
Voicu Catalin: Si probabil Dumnezeu ne incearca sa ne uneasca mai mult si sa identificam unde-i diavolul si dusmanul.
Casuneanu Costel: Da, domn...
Voicu Catalin: Va pup! Sa va dea Dumnezeu sanatate! Eu nu-s bun de nimic.
Casuneanu Costel: Da.
Voicu Catalin: Mie imi tremura picioarele acuma. Sa traiti, sa traiti, sa traiti, sa traiti!

 
Ce spune oficial DNA, intr-un comunicat din 9 martie 2010: "De asemenea, in luna august 2009, Catalin Voicu, a pretins si primit de la un alt om de afaceri suma de 119.000 RON in schimbul promisiunii ca va interveni pe langa politisti din cadrul Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti pentru a-i determina sa propuna o solutie favorabila intr-un dosar in care acesta era cercetat pentru fapte de natura penala. Pentru a disimula faptele de coruptie, Catalin Voicu si cumparatorul de influenta au intocmit documente financiar contabile care atesta imprejurari nereale."

Ce discuta Catalin Voicu si Marius Locic, asa cum rezulta din transcrierea unor interceptari in referatul DNA trimis senatorilor, care insoteste cererea de arestare a senatorului PSD:

Voicu Catalin: Eu maine, o spun cu voce tare, imi pun fundul in masina si ma duc direct, personal, pentru dl Locic...la Politia Capitalei..ba nu. O sa ma duc la IGP si ii chem la mine, intr-un birou la IGP pe cei de la Capitala.
Locic Marius: Mai bine asa.
Voicu Catalin: Si rezolv aceasta problema. Si eu va asigur ca nu se va intampla nimic. Dar, nici nu va spun cu cine vorbesc, pentru ca...
Locic Marius: Nu,  nu, nu. Nici nu trebuie.
Voicu Catalin: ...dvs puteti scapa, fara sa va spun un nume. Eu va spun ca ma duc la o persoana autorizata, ii chem pe toti in birou, acolo si pe ala si pe ala si pe ala...situatia: Domnilor, daca apreciati in viata ce am facut si eu pentru voi cat eram la Palatul Cotroceni, daca veti fi azi in viata...(....) de cate ori v-am tratat cu respectul cuvenit, cu prietenie, si n-am dat drumul la niste....(neinteligibil)...in ce va priveste, va rog foarte mult, uitati-va de zece ori! Parerea mea, opinia mea...
Locic Marius: Da, da.
Voicu Catalin: ...este ca Locic daca are probleme are numai de natura comerciala, nu este un escroc, nu este tepar, nu e bandit...
Locic Marius: Nu, dar puteti sa spuneti ca l-a amenintat.
Voicu Catalin: ...nu se justifica arestarea. Si atunci...
Voicu Catalin: Si atunci eu va rog, si luati-o ca o rugaminte personala; pentru ca eu, cand in momentu' o rugaminte de-a mea este refuzata, eu o iau ca pe un afront personal. Sa va uitati de zece ori si daca voi apreciati ca asta este un infractor si nu stiu ce stam de vorba, stati de vorba voi si eu cu inca un prieten. Si acel prieten o sa fie domnul general. (...) Si eu va spun ca nu se va intampla nimic pana la alegeri. Ca daca le spun chestia asta, ii vom baga in dificultate totala. (...)


Voicu Catalin:
Nu va puteti inchipui ce e acolo. Arestul din Capitala, de la minus 2, ala care e pe tubulatura - Evul Mediu. Usi negre de fier, zabrele si lacate, nu au aerisire, tigani, banditi, te f...aia in c...., te omoara. Ia noaptea din furculita care o au, o ia si o ascute si-o baga in gat. Pe arest preventiv sunt tot felul de borfasi, tot felul de banditi. Ce sa impaci ba. Daca are...au un contract cu moartea.
Ce spune oficial DNA, in comunicatul din 9 martie 2010: "In aceeasi cauza, in a doua jumatate a anului 2009, Catalin Voicu a cerut unor persoane cu influenta in sfera politica sa ii acorde sprijin politic in ocuparea unei functii in Guvernul Romaniei, in schimbul interventiilor sale pe langa magistrati din cadrul Tribunalului Bucuresti si ai Inaltei Curti de Casatie si Justitie, in vederea pronuntarii unor hotarari favorabile in care respectivele persoane aveau interese. De asemenea, Catalin Voicu a pretins unei persoane foloase patrimoniale constand in facilitarea obtinerii pentru firme aflate in sfera sa de interes a unor contracte de achizitii publice la autoritati contractante din judetul Constanta."

Ce discuta Catalin Voicu, judecatorul Cristian Jipa si senatorul PSD Alexandru Mazare, asa cum rezulta din referatul DNA. Discuta despre dosarul in care fratele lui Alexandru Mazare. Primarul Constantei Radu Mazare, este judecat pentru fapte de coruptie. Dupa cum reiese din referatul DNA, Voicu il cheama pe judecatorul Jipa la ordin, in fata fratelui lui Alexandru Mazare, pentru a-i dovedi ca are influenta asupra magistratilor.

Voicu Catalin: Una a fost astazi, s-a cerut amanare. ...Asta este extrem de importanta. Discutam noi. Deci, aicea ii identificati dumneavoastra, ca-i cunoasteti, sunt la dumneavoastra la sectie. Si una a fost...pe sase noiembrie...
Jipa Cristian: Da.
Voicu Catalin: E termenu' pe trei, corect, nu?
Jipa Cristian: Pe trei. (...)
Voicu Catalin: Luati-le si vorbim maine atunci, pe ele, dumneavoastra pana maine puteti identifica cine e, cine e...Este extrem de important!
Jipa Cristian: Da. Astazi, astazi?
Voicu Catalin: Nu astazi. Astazi a fost, da' s-a cerut termen. Si era primu' termen, s-a cerut amanarea.
Jipa Cristian: Am inteles. Aflu eu.
Voicu Catalin: ...Luati-le bagati-le bine in buzunarul dumneavoastra si discutam maine. Va rog din suflet.
Jipa Cristian: Ihi. Da. Astazi.
Voicu Catalin: Daca nu era ceva de....de nivel zero, cea mai mare importanta, nu va deranjam si nu-mi permiteam sa va deconspir, va rog!
Jipa Cristian: Nici o problema ....nici o problema. Pai, tinem legatura.
Voicu Catalin: E-n regula.
Jipa Cristian: Va caut maine atuncea, si vorbim.
Voicu Catalin: Bine, dom' profesor, sunteti un prieten de nadejde!
Jipa Cristian: Si-atunci...
Voicu Catalin: Dansu' a fost unul dintre cei mai afectati oameni ca n-am iesit Ministru de Interne, atunci. M-a sunat, zice: Dom'le, inseamna ca sunteti un partid de tampiti, numai un partid de tampiti putea..."
Mazare Alexadru: Nu ne-am vazut noi trei in doua mii....?
Voicu Catalin: Exact!
Mazare Alexandru: Cinci?
Voicu Catalin: Exact!
Jipa Cristian: Cred, nu stiu, nu mai tin minte, e posibil.

Dialog Catalin Voicu - Alexandru Mazare (fratele primarului de Constanta) in noiembrie 2009. Voicu ii explica lui Mazare de ce isi doreste ministerul de interne.

Voicu Catalin: Vanghelie e un tip orientat, nu?
Mazare Alexandru: Sunt convins c-a lucrat si bine pe altii...
Voicu Catalin: Bun, a lucrat bine pe altii...
Mazare Alexandru: Daca avea naspalituri...
Voicu Catalin: Bun, a lucrat bine pe altii, da' poti sa mai si gresesti, nu? Ideea e urmatoarea: Vanghelie nu ca are un interes, este direct interesat in toata povestea asta, sa ajung acolo.
Mazare Alexandru: Pai, puteti intra...
Voicu Catalin: Prezenta mea la Interne lui ii confera liniste.
Mazare Alexandru: Bun asta!
Voicu Catalin: Pentru ca la Interne ...sa fii un foarte bun ministru, in ghilimele, ca sa nu te cunoasca nimeni dincolo de usi. (....)

 

Voicu Catalin: Baga-mi-as p.... in Geoana si cu toti americanii lui, care ni i-a adus la Curtea Suprema, ca multi au dosare. Si cu toate golancile, cu seful organizatiei PSD de la Dolj. Suta aia cu serele, cu tot...Pai, sefa doamna Cristea de la Dambovita, la fel si nu-ti mai dau nume, ca nu-i frumos. Multi! Dom'ne, i-am rezolvat pe toti, dom'ne, ca unde n-a fost loc de rezolvat, am dat suspendare, n-a plecat cu puscarie, altii le-a dat 10 ani, unul dintre avocati zice: "Dom'ne, nu-i e rusine, dom'ne?" "Dom'ne, zic, asta a fost!"  (...)
Voicu Catalin: ...asta, sa ne ajute Dumnezeu, vine turul doi, s-atunci .....se duce la negociere, vreau Internele. Daca nu ma duc la Interne, da....
Mazare Alexandru: Eu am vorbit cu Radu...
Voicu Catalin: Asculta-ma un pic! Daca eu m-am dus la Interne, omule, ai toata Procuratura Romaniei, ai toata Justitia in mana, ai toata Curtea...
Mazare Alexandru: Da' ai sa arestezi? Dumneavoastra?
Voicu Catalin: Da, am Politia, vreau sa-l arestez pe Ontanu, vreau sa-i fac dosare lu' Oprea, credeam ca poate vine de la ...de la...de jos dosaru', sus merge snur! Pentru ca eu sunt singuru' personaj care am tot...toata cane...conexiunea in mana, si-ai vazut ca Procuratura, in Justitie si...
Mazare Alexandru: Am o intrebare ca sa inteleg...
Voicu Catalin: Da.
Mazare Alexandru: Sunteti cu Vanghelie, da?
Voicu Catalin: Da. (....) Colegule, asculta ce-ti spun! Daca ma duc acolo, in trei ani de zile pot face toata reteaua din Romania! Acu', daca pierdem alegerile, reteaua e in functiune. Eu acuma am....(neinteligibil)... da' greu. pana acum n-am ....(neinteligibil) ...ministeru' asta...(neinteligibil) ....intelegi? Ai retea, rezisti ca sa facem gherila urbana....(...)

 
Voicu Catalin: Neprezenta mea in varfu' ministerului de Interne se rostogoleste ca un bumerang impotriva mea, imaginea Politiei, a Curtii, la noi. Ei nu inteleg chestia asta. Ei inteleg ca am fost fentat a doua oara. Mi-ar fi mult mai simplu, sa bag un baiat bun, sa ma asculte ...(neinteligibil)...da? Da' daca-l incaleca cei de la SRI? Daca il incaleca cei de la Parchet? Nefiind eu acolo, eu am alta relatie. Pe unii ii cunosc si in alte pozitii, mai cunosc cu peruca-n cap, pe altii ii cunosc si cu fetite ce fac. Cu mine le-a...daca ma duc si-i spun: "Domnule procuror general, am o mare rugaminte! Si va raman indatorat, dosaru' asta vreau sa ramana asa!" Si am dat cu palma, nouzeci si noua la suta ramane cum spun eu! Daca-l rog cutare, gaseste cinspe elemente, sa ni-l intoarca pe pustiul ala de....(neinteligibil)...Da' eu daca ma uit intr-un dosar, stiu unde sa caut, c-am fost la Gheorghe Robu...(neinteligibil)...Si nu ma poa, poate pacali nimeni! Ma, f....(neinteligibil) (...)
Voicu Catalin: Din toate motivele care ti le-am expus, cate o hartie din trecutu' fiecaruia, i-am tinut pe loc si i-am facut fideli. Si unii dintre ei chiar daca-s ofiteri SRI, mai erau pe state si SIE. Si toate astea erau la generalu' Iliescu, eu eram in departamentul de lucru...(neinteligibil)...Un om ti-e loial daca are un motiv. L-ai ajutat, ai facut, da? Dar in momentu' cand mai ai un motiv suplimentar, foita, doua motive sunt mai puternice ca un motiv, colegule! E complicat acuma sa ma apuc sa-ti fac teorii.
Mazare Alexandru: Nu, am inteles! Nu ca...Vorba aia, sunt oameni care zici ca-s cu tine si te trezesti ca te-a tradat pe la spate, ca nu....
Voicu Catalin: Asta este si motivul pentru care, cel putin o data, trebuie sa ma faca ministru. Ca sa sparga acest mit, ca nu m-a vrut partidu', ca nu m-a vrut...Pentru ca Oprea a lansat ...(neinteligibil)...cica "Dom'ne, nu m-a vrut partidul, democratic eu am castigat..." Bine, pe urma au aflat baietii, cu bani, au dat!  S-a aflat ca, s-a aflat de la...(neinteligibil) ....Da' ideea este ca n-a, n-am avut explicatii! Oprea in timp ce vamuia pe toata lumea cat a fost la ...(...) 


Mazare Alexandru: Deci, alta intrebare!
Voicu Catalin: Da.
Mazare Alexandru: Cum facem sa nu pierdem ministeru' asta la negocieri?
Voicu Catalin: Nici o problema, colegule! De exemplu, ministrii ii va...(neinteligibil)...Johannis. Deci, socru-sau....a....am discutat cu procuroru' sef de la Sibiu, pentru ca de la asta ...(neinteligibil) ...sustina, asta vreau sa ramana numai intre noi doi!
Mazare Alexandru: Nu, da, am inteles.
Voicu Catalin: Sa-i transmita clar: "Nu te bagi peste noi, te rog eu!" Colegule, ma uit la tine ca la fratele meu., Nu cumva discuti cu cineva chestiile astea!
Mazare Alexandru: Nu, nimic, daca nu...
Voicu Catalin: Eu am, am vorbit cu cei de la ....(neinteligibil) ....Il incaleca pe procuroru' sef de acolo, el l-a lansat in ...(neinteligibil) ...o sa ma-ntalneasca ...(neinteligibil) ...Doi! Sa vedem la liberali. Am fost la Orban in noaptea aia cand ....(neinteligibil)...L-am sunat pe urma. "Unde esti Ludovic? Iesi afara din...." Eram in sediu. A iesit si Varujan...I-am spus: "Nu vreau sa vorbesc cu tine, du-te inapoi!" I-am spus: "Ludovic, te-am ajutat in momente grele, cu accidentu' de masina. Te-am ajutat..." Era intr-o situatie...
Mazare Alexandru: El a dat peste fata aia atunci?
Voicu Catalin: ...(neinteligibil)...
Mazare Alexandru: Ce mare crima? ....(neinteligibil)
Voicu Catalin: A ramas varianta ca Nu, Nu o tinem. Nici n-o sa spuna.
Mazare Alexandru: Ihi, ihi.
Voicu Catalin: Altfel, daca te roaga sa afle si Geoana, noi spunem NU ...(neinteligibil)...
Mazare Alexandru: Era baut?
Voicu Catalin: Da.
Mazare Alexandru: Am inteles.
Voicu Catalin: ...(neinteligibil)...cunoaste....(neinteligibil)..."Uite, dom'ne!" Doi. I-am zis: "Ludovic, cand a fost sa ...(neinteligibil) ...un apartament pe Mosilor".  Ba, o sa-i spun, am veni la tine cu Casuneanu de mana la birou si te-am anuntat sa aveti grjia ca aveti o capcana intr-un apartament". El e putin naiv cu bautura. ...(neinteligibil) ....Trei! L-am trimis pe Vanghelie ...(neintebilibil) ....acolo, l-am trimis...

 
 
 

Mazare Alexandru: Ce dracu' fac cu militienii astia?
Voicu Catalin: Nouazeci si noua la suta dintr-un dosar, colegule, asculta ce spun eu....Sunt lucrate de politisti...Politistii au si carciumile, au si casele de c...., au si economicu' in mana, au si buticarii. Deci, procuroru' lucreaza prin mana politistului, el supravegheaza dosaru'. Sunt foarte putine cauze care le ia direct de la procuror....
Mazare Alexandru: Bine, am inteles, dar....
Voicu Catalin: Si chiar daca o ia de la procuror, unde lucreaza cu Politia Judiciara....
Mazare Alexandru: Da. Stiu.
Voicu Catalin: ....Procurorii fac o p....! Sunt pe post de lemn.
Mazare Alexandru: Da' la Parchet, acolo, pe la DNA, pe la Parchet. Pe acolo aveti si niste variante?
Voicu Catalin: Peste tot! Domnule, ti-am spus ca in decembrie 1989 am fost numit aghiotant al primului Procuror General al Romaniei libere, cand nu mai asculta nimeni de nimeni si a functionat 89, 90, toata perioada si toate relatiile mele, am crescut cu ele, odata. Eu tanar locotenent...(neinteligibil)
Mazare Alexandru: Am si eu o intrebare...
Voicu Catalin: Da
Mazare Alexandru: Eu pot sa obtin in speta, acuma, niste achitari?
Voicu Catalin: Sigur ca da...
Mazare Alexandru: Ca tot om e ala...(neinteligibil)...
Voicu Catalin: Dom'ne, daca eu ti-am demonstrat ca in vremurile astea de restriste sunt eu. Si am, am un sistem in mana pe telefoane ci...Telefoanele astea civile....Cum sa spun asa? Am toata Romania aici....Imagineaza-ti, ce va fi pe alea oficiale! Iarta-ma! Plus ca eu sunt un tip de calitate. Vanghelie ma stie de atatia ani...Cand am spus o treaba...(...)

Voicu se lauda cu o interventie pentru sotia lui Mitrea
Mazare Alexandru: Mitrea de ce....(neinteligibil)...?
Voicu Catalin: Nu stiu. Nu ma intereseaza, uite, spune....
Mazare Alexandru: S-a bagat, nu?
Voicu Catalin: Acolo statea Mitrea si domnul procuror Bostina, acolo unde stai dumneata. O sa-l bata Dumnezeu! Iar cu domnu' Costiniu (n.r. judecator la Curtea Suprema, acuzat in dosar) m-am intalnit ieri la Curtea Suprema, in spate....
Mazare Alexandru: Da!
Voicu Catalin: Si i-am castigat dosaru' lu' nevasta-sa, de notariat, ca pierduse la Curtea de Apel.
Mazare Alexandru: Stiu, da!
Voicu Catalin: Si era vai de curu' lui daca pierdea! Il bate Dumnezeu!
Mazare Alexandru: Macar a avut intelepciunea sa taca.
Voicu Catalin: Ce sa taca?
Mazare Alexandru: Nu s-a bagat, n-a zis o vorba.
Voicu Catalin: Pai, din cauza lui am pierdut votu'. El a pus pe Oprisan sa nu voteze cu mine. Am zis: "Oprisane, o sa te bata Dumnezeu!" "Ma jur pe fata mea c-am votat cu tine!" "Bai, nu mai, ca te-a vazut cineva ca n-ai votat cu mine, Mariane! La doispe noaptea m-ai chemat la Hrebenciuc acasa. Am facut nu stiu cate drumuri la tine, la Vrancea. Ai vazut ca daca m-am retras eu, ti-a trimis dosaru' la Cluj? O sa vezi ce iei tu la Cluj!" "Ca iau, ce iau?" "Iti spune altcineva!". I-a pregatit condamnarea ....(neinteligibil)...colegu' lu' Costiniu. "Da, il rezolv!" A...I-a dat-o cu smecherie la....Din toata Romania, i-o stramuti la Cluj? Pai, asta e cusuta cu ata violet!

 
Potrivit referatului, Catalin Voicu s-a intalnit cu Alexandru Mazare si cu judecatorul Cristian Jipa in noiembrie 2009 si cu chestorul de politie in rezerva Constantin Matei. Cum discuta Voicu, Mazare si Matei despre masurile pe care, daca ar fi castigat Mircea Geoana, intentioneaza sa le ia in legatura cu DNA, SRI, DIICOT si ANI pentru a le controla politic.

(...)
Voicu Catalin: Sa unim DNA-ul cu DIICOT-ul!
Matei Constantin: Da' ei stiu....
Voicu Catalin: Ca sa pot da afara pe toata lumea.
Matei Constantin: Da', poate, il stie Brailoiu mai bine!
Voicu Catalin: Purificare! Nu mai e Directia Nationala Anticoruptie, Directia de Crima Organizata si Anticoruptie! Am de mult proiectul asta in cap. L-ai adus pe Miclescu de la pensie, l-ai pus acolo, ai terminat, e fiara! Dosarul "Flota" a lucrat el, tot cu Vasile Draghici, de la ei de la Constanta si cu Otel, procuroru' asta...
Mazare Alexandru: Bai, sefule, da' nu ne ia iar pe noi?
Voicu Catalin: Nu!
Mazare Alexandru: Im?
Voicu Catalin: (vorbeste in soapta): Cine sa va mai ia pe voi?
Mazare Alexandru: Pai, nu stiu, intreb si eu!
Voicu Catalin: Un Dumnezeu, poate, atat!
(...)
Mazare Alexandru: Colegul, cica au reusit sa ne ameteasca! Daca da ordin la ANI si-i face lu' asta trei dosare in doua luni, cum dracu' sa nu te gandesti la dobito....?
Voicu Catalin: Si finalitatea care e? A dat la ANI pentru ca la ANI l-a prins pe ala, ca mai are doi, trei oameni, la ANI au fost numiti politici...
Mazare Alexandru: Da.
Voicu Catalin: Si ANI e o institutie fara nici o forta juridica, e un cacat. Tot la Parchet ti le trimite, si acolo le omoram, lasa-le dracu'!

joi, 13 ianuarie 2011

Stenograme Catalin Voicu (2)

Voicu Catalin: ...o discutie politica, iar eu acum coroborez cu documentele pe care le-a produs SRI-ul.
Locic Marius: Nu, dar vedeti cum nu se leaga anumite lucruri?
Voicu Catalin: Da domnu. Pentru ca va mai spun un fenomen. Veti vedea si eu imi tai s.... daca n-o sa vedeti  ca cineva va va impinge la dialog despre Viorel Hrebenciuc.
Locic Marius: Nu prea au gresit. Spun. Daca va veni cineva, eu va spun si lui Viorel si dumneavoastra.
Interlocutor: Auziti domnu presedinte
Voicu Catalin: ...(neinteligibil) ....domnu general Isac.
Isac: Tarek asta e mafiot, e bagat in diverse ... in lumea politica ....e bagat, eu am auzit multe de el.
Interlocutor: Un om cunosc...
Isac: ...(neinteligibil) ...E cu Noapte....si cu Noaptes.
Voicu Catalin: Da domnu. E treaba lor! Dar, atentie! Deci, daca e cu Noaptes, e si cu Blaga. Si e clar ca a apelat si la Blaga, a apelat in pofida dumneavoastra la toata lumea. Ideea e urmatoarea....
Locic Marius: Cum? Dar Blaga ma respecta!
Voicu Catalin: Pentru succesul sub...Va respecta pe dracu! Haideti domnu! Va respecta acei oameni care isi baga pielea la saramura...il vedeti pe Blaga ca se duce pentru dumneavoastra undeva cum ma duc eu? Pai cred ca daca va spun ca ma duc il chem pe dansul martor maine. Si vedeti cei oameni chem si le spun textul, cu voce tare, in public: Domne, daca ma respectati... asa cum in anii astia, si nu putin la numar, v-am probat prietenie si sprijin de cate ori ati avut si voi probleme. Va rog sa va uitati de zece ori. Nu luati nici o decizie. Sunt informat ca s-au dat bani in toata povestea asta, sunt informat ca este amenintat de un anume individ, Tarek...
Locic Marius: Da.
Voicu Catalin: ...nu stiu ce probleme are cu voi, nici nu vreau sa...Inseamna ca ce am auzit despre voi de la ...din gura acestui Tarek, prin interpusi, incep sa cred ca e adevarat...
Locic Marius: Nu, de la Tarek din gura, mi-a zis.
Voicu Catalin: Nu, nu in fata mea.
(...)
Voicu Catalin: Da. Va spun ca asa cum ma cunosc pe mine cam de regula nu vin....n-am pierdut niciodata, domnu.
Locic Marius: Da.
Voicu Catalin: Si ar fi prea periculos pentru ei, sa riste atat de mult, pentru 50.000 sa se certe cu unul ca mine, care, eu stiu, intr-o buna zi ii am in lucru ...(neinteligibil) ...Spun ca asta-i viata.
Voicu Catalin: Iar politica e o calitate, sa stiti si dumneavoastra. ...(neinteligibil)...Cand e vorba de linistea lor s-ar putea sa nu si atuncea....nu stiu, dau banii inapoi...vedem. Deci, este clar ca tipul daca domnu general, sunteti un bun, un fin pshio...psiholog, scuzati-ma, ca sunt foarte obosit, n-am, n-am dormit , nu-s ce dracu n-am dormit toata noaptea. Vreau sa va asigur ca tipul este sigur pe el, ca se repeta acelasi scenariu de acum doua luni de zile din arestul Politiei Capitalei, aceiasi echipa de la Economic, devenita Investigarea Fraudelor...
Locic Marius: Da.
Voicu Catalin: ....si el nu facea asemenea lucruri, daca nu era pe, pe teren foarte tare si nu pe nisipuri miscatoare. Deci, el acuma este convins si el va are cu ceva in mana.
Interlocutor: Are blat gros.
Voicu Catalin: Proabil a vazut cineva documentul, vreun cec...vreo chestie dupa care-l putem baga jos...vine sigur
Locic Marius: Pai nu, cecul l-a depus el la Capitala, care i l-am dat si l-a bagat in banca si l-a refuzat, ca nu am avut bani in banca.
Capota Liviu: Si vazand ca pana acu nu a intervenit nimeni, a zis: e clar, e omul nimanui.
Voicu Catalin: Nu e omul nimanui, ca il ajut eu. Nici oamenii politici nu se mai fac ascultati acum, din cauza sariciei si a faptului ca le-au taiat toate sporurile. Toti sunt disperati la Capitala, pentru ca cei mai multi dintre ei au credite. El a zis: domne, am salariul asta, castigam atata pe luna, n-a luat in calcul anu' trecut cand toate firmele cad. Si acela care dadea o mie de euro pe luna pesches nu mai are de unde sa i-o dea mia si multi au facut credite de o suta de mii, de doua sute de mii sau s-au imprumutat, au facut, au luat case la copii pe alte nume, pe credite, pe alte nume si pierd acuma...(neinteligibil)...vina ala cu 50.000 ba, platesc acolo: Mai da-l in p.... mea pe Locic! In cardeala lui. Da-l ma in p.... mea de om politic! Domnu....
Locic Marius: Da.
Interlocutor: Iti face imediat.
Voicu Catalin: Din cauza saraciei si mizeriei, totul e scapat din mana. Iar acuma castiga si este ascultat cel care are banul. Nici macar, va spun un lucru ca domne...
Locic Marius: ...(neinteligibil) ...Nimic
Voicu Catalin: ....ii doare in p....se gandesc: Ba, nu cumva in data de, cu ani in urma, cand a fost pe la Palat si au fost niste probleme  era unul dintre ei care era pe la un judet avea belele atunci unu dintre ei era la un sector, avea belele atunci...mai pastreaza vreo hartie din hartiile alea? Ca multi dintre ei cei care sunt acu la randul lor au avut dosar la anchete speciale. Ca nu era DNA-ul atunci. Acte sigur, altfel, nu te faci ascultat, no omenia-i....Deci domnu' Locic, va dau scris ca s-au dat bani. E plata facuta. Si in lumea asta cand faci plata comanda se executa.

Locic Marius: Nu eu va spun ce se....Bun, cu ce pot ajuta si eu acum in perioada asta?
Voicu Catalin: Cu absolut  nimic, sa stati cuminte si sa aveti rabdare, atat. Sa nu faceti vreo greseala, cel mai mare din zona.
Locic Marius: Cu ce putem ajuta, incepe campania electorala. La tipografie dupa ce citeati?
Voicu Catalin: Ah. Si asta da, anti-Basescu.
Interlocutor: Ce-ati zice la tipografia...?
Voicu Catalin: "Frati romani, trei zile", Un text de-asta cum aveti baiatul ala, care....(neinteligibil)...
Interlocutor: De-aia pe-o pagina, de-aia pe-o pagina.
Voicu Catalin: ....(neinteligibil) ...dau comanda pentru ....(neinteligibil) ...articole in campanie...baiatul ala.
Locic Marius: Horia Tabacu.
Voicu Catalin: Nu stiu cum il chema.
Locic Marius: Horia Tabacu.
Voicu Catalin: Nu, nu, altfel un baiat tanar, ziarist tanar....
Locic Marius: Costel Odotaru.
Voicu Catalin: Asa, Ala imi placea cum scria. Ala a luat ....(neinteligibil) ....Frati romani, traiti bine? Mai doriti sa traiti in continuare la fel de bine? Vi s-a ridicat nivelul de trai? Vi s-a ridicat aia? Salariul s-a marit? Deci, chestii de genul asta. Punctuale. Lasat simplu, nu subliniat asa ca sa se adreseze direct si pentru muncitori si pentru intelectuali.
Interlocutor: Si macar astfel ii...(neinteligibil) ...O foaie de ziar, nu mai mult, o foaie.
Voicu Catalin: O foaie, atat.
Interlocutor: O foaie. pe o parte aveau "Asa, da. Asa, nu." Si la "Asa da", stii ce punem, "Asa nu" altceva.
Voicu Catalin: Sigur ca da.
Locic Marius: Domnu Adi e aici. Mi se da tema si eu rezolv problema. Dei pe tipografia aia, considerati rezolvat. Indiferent. Doamne fereste! Poate sa castige Basescu! Asta-i viata, ce sa faci?! In viata trebuie sa stii sa te duci...
Voicu Catalin: Nu mai castiga Basescu, dom'ne!
Locic Marius: Nu, n-ati inteles. Eu imi asum acest risc pentru ca chiar daca castiga, asta e! Trebuie sa mi-l asum!
Voicu Catalin: Da nu v-asumati, ca nu mai e nimic de asumat.
Locic Marius: A! Nu, eu am zis ca eu vreau sa fiu aicea sunteti....si poate....(interlocutorii vorbesc in acelasi timp: a....multa vreme deacum e...nici o problema...pe Geoana langa mine...cafeaua la bar, da?)
Locic Marius: L-am simtit pe Geoana langa mine. (interlocutorii vorbesc in acelasi timip: asa om...altfel de... fii atent pe Vanghelie...a, da, da?)
Locic Marius: E  normal ca eu, oameni mari cand sunt aproape de mine trebuie sa...
Voicu Catalin: Inca o data va spun: acei oameni sunt oameni de langa dumneavoastra aceia care va ajuta din prietenie.
Locic Marius: Corect!
 
Voicu Catalin: Cine va cere bani nu sunt prieteni domne! Vagabonzi, ce dracu! Aia-s prieteni? Ii faci bine la un om cerandu-i bani? Ah! Va introduce cineva intr-o afacere, v-a mers bine, ati castigat si vreti sa ii dati si lu' ala din ce ati castigat, dar nu din necaz. Cine ia bani la necaz, ala nu e om, e javra, domne! Ce sa mai vorbim. A zis domnu. Asta e principiul vietii mele. V-am ajutat, v-am bagat intr-o treaba. Domnu general ati castigat, v-a mers bine...bun. Vreti sa-mi dati ceva si mie, bun. Nu va conditionez, nici atunci.
Locic Marius: Domnu Mihai, domnu Catalin, eu i-am zis lui Marian, lui Vanghelie...ce el, la un moment dat,  mi-a zis la un moment dat: "Mariuse", acum vreo doi ani in urma, "nu vrei sa vii langa mine aicea si cu ajutor sa ajung eu presed...." de la atacuri. Acum vreo doi ani in urma si atunci nu, ca l-am refuzat. I-am zis ca nu sunt pregatit. Daca e nevoie si are nevoie de, si aveti nevoie de ....(neinteligibil) ...
Voicu Catalin: Vorbiti cu el treburile, nu ma bag in astfel de...
Locic Marius: Nu, nu, eu vorbesc de politica acum.
Voicu Catalin: Am inteles. Numai cu el vorbiti in politica. Eu nu ma bag in politica. Misiunea mea in partidul asta e alta, asa ca la politica las politicienii sa se ocupe.
Locic Marius: Pe mine, daca ma intrebati, eu nu as vrea sa intru. Dar, daca e cazul intru.
Voicu Catalin: Aici, cel mai bine apreciaza domnul Locic.
Locic Marius: Eu cred ca pot ajuta mai bine partidul de pe margine.
Voicu Catalin: Deci, domnule Locic nu e bine: veti vedea ca veti fi contactat de un prieten, deci am informatia clara. Nu stiu cine e ala - dar, veti vedea ca va cauta. Si subiectul o sa fie Viorel Hrebenciuc,  Marian Vanghelie, alte persoane...si in final se va ajunge la mine. Hai sa facem pariu!
Locic Marius: O sa va spun. Va dati seama ca...
Interlocutor: Eu am....registreaza-l! ....(neinteligibil) ...Fa-i ceva! Inregistrez pe telefon. Pornesti fara sa-si dea el seama, pornesti telefonul si se inregistreaza.
Voicu Catalin: (rade)
Locic Marius: Uitati va dau cuvantul meu ca imediat il sun pe domnul Adi.
Voicu Catalin: Nu, si o si dati la Dan Diaconescu caseta.
Locic Marius: Pe cuvantul meu. Va dau cuvantul meu, deci aveti sa stiti...cum dumneavoastra ma ajutati ca, cum sa spun, ca...
Voicu Catalin: Si pe urma, daca aveti dreptul asta iesiti pe post la Dan Diaconescu si spuneti: Domnule, va spun din respect pentru adevar: Hrebenciuic, Vanghelie, Dan Ioan Popescu, Catalin Voicu nu mi-au cerut nici un ban.
Locic Marius: Dar asta e adevarul!
Voicu Catalin: Pai nu si asta spuneti asta la televizor daca e.
Locic Marius: Si e...Va dau cuvantul meu ca ies. Va jur! Aveti cuvantul meu, va jur. Cu orice riscuri ies si spun lucrul asta, si spun la orice detector de minciuni.
Voicu Catalin: Merg acolo.
Locic Marius: ...merg si spun acolo.
Voicu Catalin: Nu ca nu am dat. Nu mi s-a cerut.
Locic Marius: Da, pai asta, pai nu ca nu mi s-a cerut, nu ca nu am dat. Nu mi s-a cerut de niciunul din aceste persoane. Un leu nu mi s-a cerut!
Voicu Catalin: Corect! Si cu N mare. (...)

miercuri, 12 ianuarie 2011

Stenograme Catalin Voicu (1)

Dosarul prin care DNA cere avizul pentru arestarea lui Cătălin Voicu conţine stenograma unei discuţii telefonice care a avut loc în 4 septembrie între Voicu şi Călinescu:
"Voicu Cătălin: Ce faceţi, ce faceţi?;
Călinescu Mihai: Vă informez că acuma am terminat, a plecat şi domnul ministru şi ne schimbăm să ne ducem să servim şi noi masa;
Voicu Cătălin: Ha, ha, bravo! Când reveniţi de la ....de acolo?;
Călinescu Mihai: Păi, mâine mă duc direct la Alexandria, că are nuntă soră-mea cu băiatul;
Voicu Cătălin: Ooo, să fie într-un ceas bun! Vedeţi să fie;
Călinescu Mihai: Vă mulţumesc!;
Voicu Cătălin: Păi, atunci...;
Călinescu Mihai: Duminică după-amiază.;
Voicu Cătălin: Luni de....A, duminică de după amiază sunteţi...Luni de dimineaţă, mai vorbim, atunci, luni, poate bem o cafea.;
Călinescu Mihai: Da.;
Voicu Cătălin: Băiat....Eu vorbesc să înţelegeţi numai dumneavoastră. Băiatul acela, de care mă rugase cineva şi v-am supus atenţiei, vizavi de un comportament corect faţă de el, am înţeles că l-au chemat luni acolo, să...Eu l-am sfătuit, până nu spuneţi dumneavoastră, să nu se ducă. Sau să se ducă?;
Călinescu Mihai: Da, da, da. Şi luni mă văd eu cu dumneavoastră.;
Voicu Cătălin: Da? Bine;
Călinescu Mihai: Da, da, că eu am vorbit, eu am vorbit cu omu', dar am plecat încoa';
Voicu Cătălin: Poate îi ziceţi lui domnul Dan, atunci...Nu, dar poate îi ziceţi lui domnul Dan că urmează să se ducă la o dată ce i-o comunică ulterior.;
Călinescu Mihai: Nu, nu, lăsaţi. Deci luni, eu, dimineaţă, eu vorbesc cu Dan.;
Voicu Cătălin: Am înţeles.;
Călinescu Mihai: Dar nu, până nu mă întâlnesc eu cu dumneavoastră, da?;
Voicu Cătălin: Bine, vă mulţumesc mult şi vă rămân îndatorat. Să trăiţi.;
Călinescu Mihai: Să trăiţi!".
Conform notei procurorilor, "persoana cu prenumele Dan la care s-a referit Cătălin Voicu este comisarul şef de poliţie Dan Bucur, directorul Direcţiei de Investigare a Fraudelor, în subordinea căruia se afla lucrătorul de poliţie ce instrumenta dosarul penal privind pe inc. Marius Locic".
În 8 septembrie, Cătălin Voicu şi Mihai Căliescu au două convorbiri telefonice în care Voicu vrea să se asigure că Locic va putea intra la Poliţia Capitalei.
"Voicu Cătălin: (înainte de începerea discuţiei, un domn îi spune lui Voicu Cătălin: 200.000 euro şi el mi-a completat o....) Scuze domnu de deranj! Mă auziţi, da? Îmi cer scuze că v-am deranjat din somn;
Călinescu Mihai: Nu-i nici o problemă;
Voicu Cătălin: În legătură cu băiatul meu, vorbesc să înţelegeţi dumneavoastră, el se poate duce la data când am vorbit noi, începând cu ora 07.30... la ce oră credeţi că e bine. Eu cred că ar fi bine cât mai de dimineaţă posibil, să nu mi-l vadă ăia pe acolo;
Călinescu Mihai: Atunci la 07.30, joi. Sunt şi eu acolo.;
Voicu Cătălin: 07.30, joi, da?;
Călinescu Mihai: Da, da! Sunt şi eu acolo.;
Voicu Cătălin: Să vină întâi, să vină la dumneavoastră sau să se ducă direct la el?;
Călinescu Mihai: Nu, se duce direct la el.;
Voicu Cătălin: Direct la el, da?;
Voicu Cătălin: Bine. Dar vreau mult de tot să insist să vă notaţi pe agendă să fie sub...da? adică, să aveţi dvs în atenţie, ca să stau şi eu liniştit. Să nu fie acuze, să nu...? Bine;
Călinescu Mihai: Dacă e, vine întâi la mine şi chem oamenii, cum doriţi! Dacă e aşa.;
Voicu Cătălin: Păi cum cred. Eu zic, eu zic că e mai bine să vină întâi la dvs.;
Călinescu Mihai. Vine la mine, la 07.15, atunci, şapte şi.... ;
Voicu Cătălin: 07:15 la dvs. E în regulă. Bine, domnule coleg. Cu respect, să trăiţi. Îmi cer scuze".
Voicu a avut apoi "un dialog ambiental" cu Marius Locic:
"Voicu Cătălin: ....mnezi cu numele mic;
Locic Marius: Da, Marius; Voicu Cătălin: Marius".
După aceasta, Cătălin Voicu a vorbit din nou la telefon cu Mihai Călinescu.
"Voicu Cătălin: Deci, el o să spună la poartă că se numeşte Marius şi că e chemat de dumneavoastră, l-aşteaptă...;
Călinescu Mihai: La şapte ş-un sfert.;
Voicu Cătălin: La Capitală, nu la biroul de la IGP.;
Călinescu Mihai: La Capitală, capitală;
Voicu Cătălin: Da. Bine. Gata, în regulă;
Călinescu Mihai: Da' joi, joi, joi, nu astăzi;
Voicu Cătălin: Joi, joi, nu, nu, nu astăzi."