vineri, 17 decembrie 2010

Top 10 al VIP-urilor care au trecut prin patul Laurei Andresan

Locul 1 - Liviu Varciu

"Pe Liviu l-am vazut in casa unui prieten comun. Am baut un pahar de... nici nu-mi amintesc ce, ne-am jucat, am ras, eram liberi. L-am privit pe furis, stiam si eu ca ma priveste. L-am invitat acasa si ne-am iubit, ar zice unii, dar de fapt nu, doar ne-am oferit noua insine si la plecare, fara sa stim de ce, cand taxiul astepta in fata casei mele sa-l duca spre alta destinatie, l-am chemat din nou si nu a mai existat nimic pentru mine, decat placerea de a mi-o trage din nou si ne-am tras-o simplu, curat, cred ca era si putina poezie, dar in ce ne inconjura, in restul universului."

Locul 2 - Piturca jr.

"In patul meu se desfasura un act al desfraului intre o versata, o profesoara, si un pusti ce parca voia sa primeasca odata jucaria. Şi privirea mea incerca sa surprinda tot... atunci o faceam pe furis... acum nu as mai face deloc asa..."

Locul 3 - Marian Aliuta

"L-am simtit pe Marian liber sau cel putin a fost unul dintre putinii cu adevarat liberi, nu conta unde mi-o trage, in dormitor, in sufragerie, pe hol, in picioare, nu conta locul, voia ceva si lua simplu, instinctual".

Locul 4 - Dan Matei Agathon

"Eram parca niste copii... ne priveam pe furis. Eu ingenua, el neindraznet. Asta doar pana cand m-am ridicat si l-am sarutat", a povestit Laura Andresan. Toate intalnirile au fost "in aceeasi camera de hotel".

Locul 5 - Ianis Zicu

"La vremea respectiva era foarte bine cotat. Cred ca a contat mai mult asta. Ne-am gasit la telefon, l-am incitat, a venit dupa mine... Ma faceam ca nici nu-l cunosc. Fiind fotbalist, m-a crezut. Eram dornici de sex si nimic mai mult".

Locul 6 - Vali Bordei

"Ma simteam protejata de el, de Vali. Mult mai matur decat mine, cu mult mai in varsta si cu ochii atat de perversi si calzi in acelasi timp. Era perfect pentru mine, cea de atunci... Ne-am petrecut prima noapte intr-un hotel din Cluj-Napoca".

Locul 7 - Cosmin Contra

"Experienta sexuala cu Cosmin Contra a fost asa cum mi-o inchipuisem si planificasem, cu frisca linsa de pe trupuri flamande, cu tandrete fugara, cu sex salbatic limitat, asa cum doar fotbalistii stiu sa o faca".

Locul 8 - Dorin Cocos

"A fost interesant ca experiment sexual, dar poate rece. Dorin se reintorcea la mine, exact ca un catelus, pentru ca voia ceea ce acasa ii este jena sa ceara sau pur si simplu nu primeste".

Locul 9 - Ioan Rus

"Ne intalneam doar la el, doar in weekend. Ii spuneam Ucu si a ramas in mintea mea ca ardeleanul interesant, cu multe alunite. Eu, fetita fricoasa, el, politicianul temator si fara dorinte sexuale speciale", povesteste Laura.

Locul 10 - Adrian Mutu

"Mutu nu stie decat sa-si dea drumul. Actul in sine a durat doar cateva minute. E barbatul pe care nu-l mai vrei inapoi, decat eventual impreuna cu cardurile sale", povesteste Laura Andresan.

sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu