miercuri, 1 decembrie 2010

Stenograme Dan Voiculescu vs Codrut Seres

24. 11. 2006

- Codrut Seres: Codrut la telefon
- Dan Voiculescu: Da, Codrut, m-ai cautat aseara.
- Seres: Pai v-am cautat aseara, ca n-am inteles nebunia de azi din Jurnalul.
- Voiculescu: Ce s-a mai intamplat?
- Seres: Nimic.
- Voiculescu: Ce dracu scrie in Jurnalul?
- Seres: Pai toate prostiile alea, ha, ha…
- Voiculescu: Adica?
- Seres: Tradator, spion.
- Voiculescu: Cine ma, tu?
- Seres: Eu, da.
- Voiculescu: Astia au innebunit de tot. O sa ma uit eu pe ziar si o sa vorbesc cu Tuca.
- Seres: De acord, dar au scos doua editii. In prima mai moale, in a doua mai dur.
- Voiculescu: Mai tare
- Seres: Da.
- Voiculescu: Da
- Seres: Parca au innebunit
- Voiculescu: Da, exact asta-i cuvantul. O sa vorbesc cu Tuca.
- Seres: Numai tradator si spion n-am mai fost pana acuma
- Voiculescu: Si scrie acolo ca e Codrut tradator si spion?
- Seres: Da. Si eu, ma rog si Zsolt Nagy, dar nu-mi pasa mie atat de celalalt ministru cat de mine
- Voiculescu: Si scrie de tine ca esti tradator si spion?
- Seres: Da, domnul Voiculescu, scrie
- Voiculescu: Astia-s cretini.
- Seres: Pe surse, pe surse ma dau, da pe sursele alea destepte
- Voiculescu: Cretini, cretini. Pregateste-te, pregateste-te.
- Seres: Ma pregatesc
Voiculescu: Astazi sau maine te cauta cineva de la Jurnalul, Dan Constantin probabil, sa dai un interviu de o pagina in care sa explicit cum sta cu tradarea, cum sta cu…
Dan Voiculescu il suna pe Codrut Seres in aceeasi zi.
Voiculescu: Deci Codrut, vezi ca te suna cineva de la Antena sa dai niste explicatii apropos de toate porcariile astea si rugamintea mea e urmatoarea: si acum la Antena, si maine cand faci interviul pentru luni, si in cele doua comunicate de maine, baga o fraza cu aceeasi idee. Ca tu ai inteles ca deranjezi interesele politice prin demiterile si suspendarile pe care le-ai facut
Seres: Da.

24.11. 2006

- Voiculescu: Deci fii foarte refractar la Procuratura, fii cooperant (sic). Maine fa un comunicat si da cu ei de pamant, da unul lui Macovei (Monica Macovei, ministrul Justitiei in perioada respectiva n. red.) si comunica, fa un comunicat ca i-ai scris lui Macovei.
- Seres: Da, fac doua.
- Voiculescu: Macovei e sefa la procurori ca eu nici nu stiu?
- Seres: Nu stiu daca e sefa la procurori. Habar n-am, o sa ma uit!
- Voiculescu: Sau fa-i lu’ ala, lu’ procurorul sef!
- Seres: A, ala de la DIICOT, da…
- Voiculescu: Nu, nu, procurorul sef, ala….
- Seres: La ala, Parchetul mare?
- Voiculescu: Habar n-am.
- Seres: E asa, Laura Codruta…
- Voiculescu: Aia e procuror general, da DNA-ul e sub Procurorul General?
- Seres: Da,asta nu e la DNA, asta e la DIICOT
- Voiculescu: Nu, DIICOT-ul asta, asta ce e ma?
- Seres: Directia de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism
- Voiculescu: Si a cui e asta?
- Seres: Tot a Parchetului, cred. O sa verific maine, nu stiu ce sa va spun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu