duminică, 28 noiembrie 2010

Stenograme:Prim procurorul din Sannicolau, amanta sa si viceprimarul din Sannicolau

Cât timp amanta sa a fost în Tunisia, prim-procurorul a asaltat-o cu sms-uri: „Ce băuturi au?...Făcute în Tunisia?". În alt sms, de la 3 iunie 2010, prim-procurorul este bucuros că a făcut-o fericită: „Costă mult? Te simţi bine? E ok? Eu mă simt bine pentru că ţi-am oferit o vacanţă...şi sper să te relaxezi! E mare hotelul? E aglomerat?". Câteva ore mai târziu, Oana îi povesteşte amuzată: „E foarte multă lume, nemţi şi nordici, o grămadă. E un hotel mediu, dar de trei stele. Sau poate comparabil cu alea pe unde am mai fost. Dar marea şi plaja merită. Şi lumea e foarte amabilă. Acum sunt în cameră, sunt foarte obosită. Am adormit pe plajă şi m-am înroşit." Într-un alt sms, prim-procurorul îi face şi o promisiune: „Ce faci? Trebuie să merg şi azi la birou...pe la 3! Dacă eşti cuminte...vara asta primeşti o excursie...la alegere...Croaţia sau Muntenegru."
 „Îţi place în Tunisia? A fost OK  până acum? Mai ai bani", scria Zamfirescu, într-un sms, la 5 iunie 2010. Destinatarul: Oana Elena Ţiţ, angajată în cadrul IPJ Harghita, despre care procurorii DNA susţin că făcea parte din anturajul prim-procurorului.Discuţiile telefonice şi sms-urile, interceptate de SRI, arată că relaţia dintre cei doi era foarte strânsă.Oana i-a răspuns prompt: „Ştiai că Tunisia e cel mai mare producător de curmale şi măsline? Aduc la băiat curmale. Mă duc să pap, mor de foame." Povestea de dragoste dintre Oana şi Zamfirescu a fost descoperită în timpul anchetei de corupţie, după ce unul dintre martori s-a oferit să-i plătească o excursie în Tunisia, pe numele amantei. „Acolo...numele pe contractul ăla de Tunisia, scrie Ţiţ Oana Elena, ştii? Da? Deci, e...", explica, într-o înregistrare ambientală, Zamfirescu.

Zamfirescu a fost interceptat când promitea să intervină în dosare aflate la procurorii din subordine. DNA a „prins" o discuţie a prim-procurorului cu viceprimarul oraşului Sânnicolau-Mare, Manuel Farca. Edilul a solicitat magistratului o soluţie favorabilă în cazul unui angajat al Primăriei, Tiberiu Tamas, implicat în agresarea unor persoane. Într-un alt caz, Marius Laviniu Lăcătuşu a denunţat că a intervenit la prim-procuror pentru închiderea unui dosar care-l viza pe primarul comunei Teremia Mare, Cosmin Sântean, cercetat pentru agresarea unui consilier. „Eu l-am întrebat cât îl va costa pe Sântean acest favor, el mi-a răspuns «500 de euro puţin, 1.000 e mult, 700 v-a [fi] nota de plată». Eu l-am întrebat: «700 ce? RON?», iar el mi-a răspuns: «nu, ci 700 de euro»", a povestit denunţătorul.
„Te iubesc, dar nu mai bea că ţi-e rău"
14 iunie 2010 Ciprian Zamfirescu a sunat-o pe Oana Elena Ţiţ, presupusa sa amantă, şi s-a plâns că a băut mult cu o zi înainte şi are o problemă de la semipreparatele şi cârnaţii cumpăraţi de soţia
sa, Ana.
Oana Elena Ţiţ: Of, iubire!
Ciprian Zamfirescu: Propaspeţi, de-ăştia de Banat...
O.E.Ţ.: Of, iubire.
C.Z.: Mă iubeşti?
O.E.Ţ.: Te iubesc, da' nu mai bea că ţi-e rău, mă iubirea mea!
C.Z.: Uite, stai că vine primaru'!
O.E.Ţ.: No! Bine, iubire!
C.Z.: Hai că te ţuc! Ciao!
O.E.Ţ.: Pa.
C.Z.: Ciao, iubire!
„Blaturi" pentru angajatul primăriei
13 mai 2010  Viceprimarul Manuel Farca îl roagă pe Zamfirescu să „rezolve" dosarul lui Tamas Tiberiu, angajat al Primăriei din Sânnicolau-Mare care a agresat două persoane.
Ciprian Zamfirescu: Da' hai să vedem despre ce este vorba că nu...Eu nici nu ştiam de ...de chestia asta.
Manuel Farca: Că a fost alaltăieri sau vineri când a fost prima...
C.Z.: Da, înseamnă că l-a chemat procurorul, vrea să-l...vrea să-l trimită în judecată să fie condamnat.
M.F.: Şi eu am vrut...am vrut să vă sun atunci, am avut mult de lucru...
C.Z.: Era bine de-atunci. Că astfel construia dosaru'.
M.F.: Îhî.
C.Z.: Dar, uite! Lasă că poate reuşim acuma să...
...
C.Z.: Deci, i-a dat cu paru-n cap?!
M.F.: Păi, asta cu paru', nu ştiu dacă aşa-i...
C.Z.: Da,da! Ba da, uite, sunt martori care spun!
...
C.Z.: Deci este nasolie, cu el, că-i făcut, văd că şi rechizitoriul de trimis în judecată.
M.F.: Păi, ce se poate întâmpla în cel mai rău caz cu el?
C.Z.: Condamnare. El trebuie să se împace cu toţi. Să se ajungă la înţelegere. Acum este târziu. E singura şansă aici...
M.F.: Da?
C.Z.:Da. Eu o să mai ţin ăsta, că e la bătut până săptămâna viitoare.
M.F.: Îhî.
C.Z.: A...îmi aduci o declaraţie din partea....dată de mână...că-mi retrag plângerea.
M.F.: Îhî. Să dea ăla o declaraţie că...
C.Z.: Da.
M.F.: Şi...
C.Z.: Să fie de mâna lui. Sau să vină aici. Astăzi îi joi, până săptămâna viitoare. Într-o săptămână.

sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu